Авто

Mazda натякнула на новий роторний спортивний автомобіль

Виробництво роторного спорткару Mazda RX-8 Spirit R завершилося у 2012 році. Але команду розробників, яка відповідала за роторний двигун, розпустили лише через шість років. 1 лютого 2024 року Mazda створить нову спеціальну групу, яка займеться розробкою нового роторного двигуна. Про це під час виступу на автосалоні в Токіо заявив президент та генеральний директор Mazda Кацухіро Моро.

Торік японська марка використала роторний двигун у якості так званого «подовжувача» запасу ходу. Його встановили на перший електромобіль бренду — компактний кросовер Mazda MX30. А на автошоу до Токіо компанія привезла концепт Iconic SP. Його називають провісником нового двороторного спортивного купе.

Реклама

За словами Кацухіро Моро, це буде «чудове купе досить велике для двох людей та їх багажу». Деякі технічні характеристики майбутнього спорткару з’явилися на екрані під час прес-конференції. Його габаритна довжина складе 4180 мм, ширина — 1850 мм, висота — 1150 мм. Розмір між осями — 2590 мм. Споряджена маса — 1450 кг. Потужність силової установки — 365 к.с.

Реклама

Як заявляв раніше головний дизайнер бренду Масасі Накаяма, концепцію «можна легко зменшити до пропорцій, подібних до родстера Miata». Тим самим він натякнув, що жодних обмежень за габаритами та формою кузова не буде. Також відомо, що новий роторний мотор працюватиме не лише на бензині, а й на водні, біопаливі та зрідженому нафтовому газі.

Оскільки команду для його розробки Mazda збирає лише тепер, очікувати появи серійної версії Iconic SP можна не раніше 2026 року.

rewrite this content and keep HTML tags

Реклама

Виробництво роторного спорткару Mazda RX-8 Spirit R завершилося у 2012 році. Але команду розробників, яка відповідала за роторний двигун, розпустили лише через шість років. 1 лютого 2024 року Mazda створить нову спеціальну групу, яка займеться розробкою нового роторного двигуна. Про це під час виступу на автосалоні в Токіо заявив президент та генеральний директор Mazda Кацухіро Моро.

Торік японська марка використала роторний двигун у якості так званого «подовжувача» запасу ходу. Його встановили на перший електромобіль бренду — компактний кросовер Mazda MX30. А на автошоу до Токіо компанія привезла концепт Iconic SP. Його називають провісником нового двороторного спортивного купе.

Реклама

За словами Кацухіро Моро, це буде «чудове купе досить велике для двох людей та їх багажу». Деякі технічні характеристики майбутнього спорткару з’явилися на екрані під час прес-конференції. Його габаритна довжина складе 4180 мм, ширина — 1850 мм, висота — 1150 мм. Розмір між осями — 2590 мм. Споряджена маса — 1450 кг. Потужність силової установки — 365 к.с.

Як заявляв раніше головний дизайнер бренду Масасі Накаяма, концепцію «можна легко зменшити до пропорцій, подібних до родстера Miata». Тим самим він натякнув, що жодних обмежень за габаритами та формою кузова не буде. Також відомо, що новий роторний мотор працюватиме не лише на бензині, а й на водні, біопаливі та зрідженому нафтовому газі.

Реклама

Оскільки команду для його розробки Mazda збирає лише тепер, очікувати появи серійної версії Iconic SP можна не раніше 2026 року.