Авто Інформатор

Новини

Оновлений Ford Kuga виявився потужнішим та швидшим за попередника

Ford представив оновлений Kuga для європейського ринку. Основним надбанням кросовера стала посилена комплектація Active. Візуально вона відрізняється додатковим пластиковим кузовним обважуванням та сріблястими захисними пластинами. Спереду дорожній просвіт збільшено на 10 мм, ззаду — на 5 мм.

У Європі Ford Kuga 2024 року запропонують у трьох комплетаціях: Active, Titanium та ST-Line. Усі зазнали значних змін. Зокрема, до стандартного оснащення увійшли 12,3-дюймова панель приладів та 13,2-дюймова інформаційно-розважальна система Ford SYNC4. Управління більшістю функцій автомобіля перенесено на екран «мультимедійки». Це дозволило значно спростити центральну консоль.

У новій комплектації Active салон кросовера оздоблений темним деревом, зокрема передня панель та дверні карти. Також передбачено ексклюзивну оббивку сидінь, що регулюються в 18 напрямках.

Базова версія кросовера укомплектована 1,5-ліровим турбомотором EcoBoost потужністю 148 к.с. Працює він у зв’язці з шестиступінчастою механічною коробкою передач та переднім приводом.

Також у «європейській» лінійці є гібрид з 2,5-літровим бензиновим двигуном, доповненим електромотором. Сукупна потужність силової установки — 177 к.с. у передньопривідній версії та трохи більше 180 к.с. у повнопривідній.

Потужність гібрида, що підключається, з тим же 2,5-літровим мотором збільшена на 240 к.с. Це на 30 к.с. більше, ніж у американського Escape PHEV та на 18 к.с. більше, ніж у Kuga PHEV 2023 року. Як і оновлений Kuga Hybrid AWD, плагін-гібрид використовує «модернізовану автоматичну коробку передач з розподілом потужності».

Надбавка потужності зробила Kuga PHEV значно швидшим. Час прискорення від 0 до 100 км/год зменшився на майже 2 секунди, до 7,3 секунди. Буксирувальна здатність кросовера збільшилася на 30% до 2100 кг. Літій-іонна батарея ємністю 14,4 кВт•год забезпечує до 69 км по WLTP на електротязі.

Також у арсеналі новинки з’явився режим руху Trail. При переході в нього налаштування дросельної заслінки та контролю теги змінюються для кращого зчеплення з піском, грязюкою та іншими «м’якими» поверхнями.

В окремих країнах Європи Ford Kuga 2024 вже доступний для бронювання. Але ціни оновленого кросовера поки не оголошені.

rewrite this content and keep HTML tags

Ford представив оновлений Kuga для європейського ринку. Основним надбанням кросовера стала посилена комплектація Active. Візуально вона відрізняється додатковим пластиковим кузовним обважуванням та сріблястими захисними пластинами. Спереду дорожній просвіт збільшено на 10 мм, ззаду — на 5 мм.

У Європі Ford Kuga 2024 року запропонують у трьох комплетаціях: Active, Titanium та ST-Line. Усі зазнали значних змін. Зокрема, до стандартного оснащення увійшли 12,3-дюймова панель приладів та 13,2-дюймова інформаційно-розважальна система Ford SYNC4. Управління більшістю функцій автомобіля перенесено на екран «мультимедійки». Це дозволило значно спростити центральну консоль.

У новій комплектації Active салон кросовера оздоблений темним деревом, зокрема передня панель та дверні карти. Також передбачено ексклюзивну оббивку сидінь, що регулюються в 18 напрямках.

Базова версія кросовера укомплектована 1,5-ліровим турбомотором EcoBoost потужністю 148 к.с. Працює він у зв’язці з шестиступінчастою механічною коробкою передач та переднім приводом.

Також у «європейській» лінійці є гібрид з 2,5-літровим бензиновим двигуном, доповненим електромотором. Сукупна потужність силової установки — 177 к.с. у передньопривідній версії та трохи більше 180 к.с. у повнопривідній.

Потужність гібрида, що підключається, з тим же 2,5-літровим мотором збільшена на 240 к.с. Це на 30 к.с. більше, ніж у американського Escape PHEV та на 18 к.с. більше, ніж у Kuga PHEV 2023 року. Як і оновлений Kuga Hybrid AWD, плагін-гібрид використовує «модернізовану автоматичну коробку передач з розподілом потужності».

Надбавка потужності зробила Kuga PHEV значно швидшим. Час прискорення від 0 до 100 км/год зменшився на майже 2 секунди, до 7,3 секунди. Буксирувальна здатність кросовера збільшилася на 30% до 2100 кг. Літій-іонна батарея ємністю 14,4 кВт•год забезпечує до 69 км по WLTP на електротязі.

Також у арсеналі новинки з’явився режим руху Trail. При переході в нього налаштування дросельної заслінки та контролю теги змінюються для кращого зчеплення з піском, грязюкою та іншими «м’якими» поверхнями.

В окремих країнах Європи Ford Kuga 2024 вже доступний для бронювання. Але ціни оновленого кросовера поки не оголошені.

Наверх