Авто

Електричний Ford F-150 підготували до гонки з бездоріжжя

Фахівці Ford та тюнінг-ательє RTR Vehicles побудували хардкорний Ford F-150 Lightning. Модернізований пікап із приставкою Sweitchgear у назві візьме участь у перегонах бездоріжжям King of Hammers. Заїзд відбудеться наступного тижня у Каліфорнії.

У компанії його називають «ігровим майданчиком» для експериментів та оптимізації майбутніх електромобілів Ford. Від стандартного F-150 «ралійний» електропікап відрізняється спеціально виготовленими бамперами, значно розширеною колією та збільшеним дорожнім просвітом. Під розширеними колісними арками встановлені ширші колісні диски із 37-дюймовими позашляховими шинами. Кузов «ралійного» F-150 Lightning пофарбований у ліврею Ford Performance, як на гоночному автомобілі Mustang GT3.

Реклама

Спереду у ралікара двоважільна підвіска, ззаду — багатоважіль із більш потужними амортизаторами. Найкращу прохідність, кути в’їзду та з’їзду пікапу забезпечить стабілізатор поперечної стійкості на передній осі. Більш стійким на бездоріжжі F-150 Lightning Sweitchgear зробить безліч вентиляційних каналів, що згладжують потік повітря під кузовом.

Реклама

Передні крила та накладка бампера виготовлені з вуглецевих композитів. Вони з’єднані сталевою захисною пластиною та прикріплені до підвіски обмежувальними ременями. Це забезпечить захист автомобіля при стрибках та швидкій їзді пересіченою місцевістю.

Технічні характеристики «ралійного» пікапа не озвучуються. Очікується, що він зможе забезпечити продуктивність топового F-150 Lightning потужністю 563 к.с., який розвиває «сотню» за 4,5 секунди.

rewrite this content and keep HTML tags

Реклама

Фахівці Ford та тюнінг-ательє RTR Vehicles побудували хардкорний Ford F-150 Lightning. Модернізований пікап із приставкою Sweitchgear у назві візьме участь у перегонах бездоріжжям King of Hammers. Заїзд відбудеться наступного тижня у Каліфорнії.

У компанії його називають «ігровим майданчиком» для експериментів та оптимізації майбутніх електромобілів Ford. Від стандартного F-150 «ралійний» електропікап відрізняється спеціально виготовленими бамперами, значно розширеною колією та збільшеним дорожнім просвітом. Під розширеними колісними арками встановлені ширші колісні диски із 37-дюймовими позашляховими шинами. Кузов «ралійного» F-150 Lightning пофарбований у ліврею Ford Performance, як на гоночному автомобілі Mustang GT3.

Реклама

Спереду у ралікара двоважільна підвіска, ззаду — багатоважіль із більш потужними амортизаторами. Найкращу прохідність, кути в’їзду та з’їзду пікапу забезпечить стабілізатор поперечної стійкості на передній осі. Більш стійким на бездоріжжі F-150 Lightning Sweitchgear зробить безліч вентиляційних каналів, що згладжують потік повітря під кузовом.

Передні крила та накладка бампера виготовлені з вуглецевих композитів. Вони з’єднані сталевою захисною пластиною та прикріплені до підвіски обмежувальними ременями. Це забезпечить захист автомобіля при стрибках та швидкій їзді пересіченою місцевістю.

Реклама

Технічні характеристики «ралійного» пікапа не озвучуються. Очікується, що він зможе забезпечити продуктивність топового F-150 Lightning потужністю 563 к.с., який розвиває «сотню» за 4,5 секунди.