Авто Інформатор

Новини

Представлено 536-сильний електромобіль Dongfeng eπ 007 за 22 400 доларів

Китайський Dongfeng оголосив прийом попередніх замовлень на новий електромобіль eπ 007. Стартовий цінник стильного чотиридверного фастбеку потужністю 536 к.с. — близько 22 400 доларів. Першим покупцям обіцяно знижку у розмірі 1 400 доларів. Але використати її можна лише на колір кузова, опції, аксесуари чи спеціальні пакети.

Dongfeng eπ 007 відрізняється витонченим аеродинамічним дизайном кузова із низьким коефіцієнтом лобового опору — всього 0,209 Cd. Передньою частиною з тонкими світлодіодними вогнями та низькорозташованими блоками основних фар фастбек нагадує більшість китайських електромобілів. Але є у «007» і свої особливості. Зокрема, тонкі задні світлодіодні ліхтарі, висувний спойлер та потаємні дверні ручки. За доплату в 3 100 доларів запропоновано двері-ножиці у стилістиці Lamborghini. Їх можна встановити на більш дорогі версії 620Pro та 540 Max.

У салоні — 15,6-дюймова інформаційно-розважальна система та 8,8-дюймова панель управління, що обертається, як у McLaren 720S. Також у стандартному оснащенні передні сидіння з 8-точковим масажем, аудіосистема преміум-класу з 20-ма динаміками, бездротова зарядка на 50 Вт. Плюс до цього, заявлено функцію розпізнавання обличчя для відмикання дверей та 64-колірне кругове підсвічування салону. Роботу різних допоміжних функцій, включаючи паркування з пам’яттю та паркування з дистанційним керуванням, забезпечує набір із 38 датчиків.

Габарити Dongfeng eπ 007 — 4880 х 1895 х 1460 мм при колісній базі 2915 мм. На ринку фастбек запропонують у «чисто» електричної версії та в електричній модифікації з «подовжувачем запасу ходу». Базова задньопривідна версія 53-Pro BEV оснащена одним двигуном на 215 к.с. (310 Нм) та акумуляторним блоком ємністю 56,83 кВт•год. Запас ходу — до 530 км. Час прискорення від 0 до 100 км/год — 6,8 секунди.

Середня версія 620Pro використовує двигун на 268 к.с. (320 Нм) та батарею ємністю 70,26 кВт•год. Привід — задній. Запас ходу — до 620 км. Першу «сотню» такий фастбек набирає за 5,8 секунди.

Топовий eπ 007 оснащений двома електродвигунами сукупною віддачею 536 к.с. та 640 Нм крутного моменту. Акумуляторний блок на 70,26 кВт•год забезпечує «повнопривіднику» запас ходу 540 км. Час прискорення до 100 км/год — 3,9 секунди.

Версія 200Pro з розширеним запасом ходу укомплектована 215-сильним електродвигуном (на задній осі), 1,5-літровим ДВЗ та батареєю на 28,39 кВт•год. Загальний запас ходу — 1200 км, із них 200 км фастбек проїжджає на електротязі.

rewrite this content and keep HTML tags

Китайський Dongfeng оголосив прийом попередніх замовлень на новий електромобіль eπ 007. Стартовий цінник стильного чотиридверного фастбеку потужністю 536 к.с. — близько 22 400 доларів. Першим покупцям обіцяно знижку у розмірі 1 400 доларів. Але використати її можна лише на колір кузова, опції, аксесуари чи спеціальні пакети.

Dongfeng eπ 007 відрізняється витонченим аеродинамічним дизайном кузова із низьким коефіцієнтом лобового опору — всього 0,209 Cd. Передньою частиною з тонкими світлодіодними вогнями та низькорозташованими блоками основних фар фастбек нагадує більшість китайських електромобілів. Але є у «007» і свої особливості. Зокрема, тонкі задні світлодіодні ліхтарі, висувний спойлер та потаємні дверні ручки. За доплату в 3 100 доларів запропоновано двері-ножиці у стилістиці Lamborghini. Їх можна встановити на більш дорогі версії 620Pro та 540 Max.

У салоні — 15,6-дюймова інформаційно-розважальна система та 8,8-дюймова панель управління, що обертається, як у McLaren 720S. Також у стандартному оснащенні передні сидіння з 8-точковим масажем, аудіосистема преміум-класу з 20-ма динаміками, бездротова зарядка на 50 Вт. Плюс до цього, заявлено функцію розпізнавання обличчя для відмикання дверей та 64-колірне кругове підсвічування салону. Роботу різних допоміжних функцій, включаючи паркування з пам’яттю та паркування з дистанційним керуванням, забезпечує набір із 38 датчиків.

Габарити Dongfeng eπ 007 — 4880 х 1895 х 1460 мм при колісній базі 2915 мм. На ринку фастбек запропонують у «чисто» електричної версії та в електричній модифікації з «подовжувачем запасу ходу». Базова задньопривідна версія 53-Pro BEV оснащена одним двигуном на 215 к.с. (310 Нм) та акумуляторним блоком ємністю 56,83 кВт•год. Запас ходу — до 530 км. Час прискорення від 0 до 100 км/год — 6,8 секунди.

Середня версія 620Pro використовує двигун на 268 к.с. (320 Нм) та батарею ємністю 70,26 кВт•год. Привід — задній. Запас ходу — до 620 км. Першу «сотню» такий фастбек набирає за 5,8 секунди.

Топовий eπ 007 оснащений двома електродвигунами сукупною віддачею 536 к.с. та 640 Нм крутного моменту. Акумуляторний блок на 70,26 кВт•год забезпечує «повнопривіднику» запас ходу 540 км. Час прискорення до 100 км/год — 3,9 секунди.

Версія 200Pro з розширеним запасом ходу укомплектована 215-сильним електродвигуном (на задній осі), 1,5-літровим ДВЗ та батареєю на 28,39 кВт•год. Загальний запас ходу — 1200 км, із них 200 км фастбек проїжджає на електротязі.

Наверх