Хенрік Фіскер, голова та засновник Fisker Automotive, підтвердив вихід на європейський ринок електричного пікапа Alaska. Про це він сказав в інтерв’ю Autocar на виставці CES 2024 у Лас-Вегасі. При цьому він наголосив на ексклюзивності моделі, заявивши, що Fisker Alaska «не випускатиметься у величезних обсягах». Європейські ціни та обсяг експорту ще не підтверджено. У США пікап коштуватиме від 45 400 доларів, що еквівалентно 41 640 євро за актуальним курсом.
Презентація Fisker Alaska відбулася минулого року на першому заході Fisker Product Vision Day. У продажу він з’явиться в 2025 році разом із хетчбеком Fisker Ronin GT та кросовером Fisker Pear.
Пікап запропонують із двома акумуляторними блоками — 75 та 113 кВт•год. З меншою батареєю Alaska проїжджатиме до 370 км, з більшою — 547 км. Розмір колісних дисків — 20 та 22 дюйми на вибір.
Подробиць про потужність та технічні характеристики новинки наразі немає. Як заявлялося раніше, з місця до 100 км/год пікап здатен розігнатися за 3,9 — 7,2 секунд залежно від електродвигуна.
За попередніми даними, моторну лінійку Alaska розділить із кросовером Fisker Ocean. Потужність базової версії складе 275 к.с., топової — 564 к.с.
В основі пікапа лежить «подовжена» версія платформи FT31, розроблена фахівцями Fisker. Габаритна довжина Alaska складає 5,3 метри. Як стверджується, він спроєктований як найлегший та найекологічніший пікап у світі.
Довжина вантажної платформи — 1,37 метра з можливістю збільшення до 2,28 та 2,8 метрів. У задній стінці кабіни передбачений отвір, який називають Houdini. Це дозволить перевозити довгоміри.
Передня панель пікапу оздоблена натуральним деревом, яке на дотик нагадує тканину. На задніх сидіннях передбачені тримачі для ковбойського капелюха. Також він отримав «Каліфорнійський режим» (California mode) як у Ocean. При переході в цей режим всі дев’ять вікон кросовера, включаючи скло в багажні двері та дах, відкриваються одночасно одним натисканням кнопки.
Також Фіскер заявив, що Alaska оснащений найбільшим у світі підсклянником. У розпорядженні власників опиниться відділення для робочих рукавичок, ліхтариків та ручок, тримач для планшета та великий центральний підлокітник.
На ринку Fisker Alaska доведеться конкурувати з Ford F-150 Lightning, Rivian R1T та Tesla Cybertruck. У компанії впевнені, що він зможе значно обійти деяких із них.
rewrite this content and keep HTML tags
Хенрік Фіскер, голова та засновник Fisker Automotive, підтвердив вихід на європейський ринок електричного пікапа Alaska. Про це він сказав в інтерв’ю Autocar на виставці CES 2024 у Лас-Вегасі. При цьому він наголосив на ексклюзивності моделі, заявивши, що Fisker Alaska «не випускатиметься у величезних обсягах». Європейські ціни та обсяг експорту ще не підтверджено. У США пікап коштуватиме від 45 400 доларів, що еквівалентно 41 640 євро за актуальним курсом.
Презентація Fisker Alaska відбулася минулого року на першому заході Fisker Product Vision Day. У продажу він з’явиться в 2025 році разом із хетчбеком Fisker Ronin GT та кросовером Fisker Pear.
Пікап запропонують із двома акумуляторними блоками — 75 та 113 кВт•год. З меншою батареєю Alaska проїжджатиме до 370 км, з більшою — 547 км. Розмір колісних дисків — 20 та 22 дюйми на вибір.
Подробиць про потужність та технічні характеристики новинки наразі немає. Як заявлялося раніше, з місця до 100 км/год пікап здатен розігнатися за 3,9 — 7,2 секунд залежно від електродвигуна.
За попередніми даними, моторну лінійку Alaska розділить із кросовером Fisker Ocean. Потужність базової версії складе 275 к.с., топової — 564 к.с.
В основі пікапа лежить «подовжена» версія платформи FT31, розроблена фахівцями Fisker. Габаритна довжина Alaska складає 5,3 метри. Як стверджується, він спроєктований як найлегший та найекологічніший пікап у світі.
Довжина вантажної платформи — 1,37 метра з можливістю збільшення до 2,28 та 2,8 метрів. У задній стінці кабіни передбачений отвір, який називають Houdini. Це дозволить перевозити довгоміри.
Передня панель пікапу оздоблена натуральним деревом, яке на дотик нагадує тканину. На задніх сидіннях передбачені тримачі для ковбойського капелюха. Також він отримав «Каліфорнійський режим» (California mode) як у Ocean. При переході в цей режим всі дев’ять вікон кросовера, включаючи скло в багажні двері та дах, відкриваються одночасно одним натисканням кнопки.
Також Фіскер заявив, що Alaska оснащений найбільшим у світі підсклянником. У розпорядженні власників опиниться відділення для робочих рукавичок, ліхтариків та ручок, тримач для планшета та великий центральний підлокітник.
На ринку Fisker Alaska доведеться конкурувати з Ford F-150 Lightning, Rivian R1T та Tesla Cybertruck. У компанії впевнені, що він зможе значно обійти деяких із них.