Компанія Volvo Trucks North America 23 січня презентувала магістральний тягач VNL наступного покоління. Машина встановлює нові стандарти у сфері аеродинаміки, безпеки та комфорту. Порівняно з попередником, витрата палива знижена на 10%.
Зовні модель відрізняється новою решіткою радіатора з прутами, розташованими під тим же кутом, що і фірмова коса смуга Volvo. З’явилися модерні L-подібні світлодіодні фари – на кшталт європейських побратимів FH. Свій внесок в зниження аеродинамічного опору вносять вигнуте вклеєне лобове скло і зменшені зазори між кабіною і напівпричепом.
В інтер’єрі з’явився цифровий щиток приладів, управління автоматичною коробкою передач I-Shift винесено на підрульовий перемикач. Водій оцінить передовий стоянковий кондиціонер, який працює від бортової 24-вольтової мережі, яка вперше застосована на американських тягачах.
Можна вибрати один з шести варіантів кабіни: денну VNL 300 Day Cab, VNL 440 – з 42-дюмовим спальником та середнім дахом, VNL 640 та VNL 660 – з 62-дюймовим спальником, середнім чи високим дахом відповідно, а також VNL 840 та VNL 860 – з 74-дюймовим спальником, середнім та високим дахом.
Відмінну керованість та підвищену плавність ходу забезпечує адаптивна пневмопідвіска задніх коліс Global Rear Air Suspension, яка вдало поєднується з фірмовою системою динамічного рульового управління Volvo Dynamic Steering.
Volvo VNL оснащується передовим турбодизелем D13 останнього покоління, який доступний у чотирьох варіантах потужності – від 405 до 500 к. с. З ним у парі працює оптимізована автоматична КП I-Shift, яка перемикає передачі на 30% швидше. Тягач побудований на новітній платформі, яка може бути адаптована під електричні силові установки – як на акумуляторних батареях, так й на водневих паливних елементах.
Volvo VNL отримав передові системи активної безпеки. Вперше у галузі він оснащується системою автоматичного виклику екстрених служб E-Call. У комплектацію входять система Volvo Active Driver Assist Plus з функцією Pilot Assist, яка автоматично утримує автопоїзд у центрі смуги. Водій також оцінить Adaptive Cruise Control із функцією Stop & Go для руху в тягнучках, систему сканування сліпих зон Blind Spot, а також екстреного гальмування при загрозі зіткнення – Forward Collision Warning. Поліпшенню оглядовості сприяє система камер замість традиційних дзеркал, доступна як опція.
rewrite this content and keep HTML tags
Компанія Volvo Trucks North America 23 січня презентувала магістральний тягач VNL наступного покоління. Машина встановлює нові стандарти у сфері аеродинаміки, безпеки та комфорту. Порівняно з попередником, витрата палива знижена на 10%.
Зовні модель відрізняється новою решіткою радіатора з прутами, розташованими під тим же кутом, що і фірмова коса смуга Volvo. З’явилися модерні L-подібні світлодіодні фари – на кшталт європейських побратимів FH. Свій внесок в зниження аеродинамічного опору вносять вигнуте вклеєне лобове скло і зменшені зазори між кабіною і напівпричепом.
В інтер’єрі з’явився цифровий щиток приладів, управління автоматичною коробкою передач I-Shift винесено на підрульовий перемикач. Водій оцінить передовий стоянковий кондиціонер, який працює від бортової 24-вольтової мережі, яка вперше застосована на американських тягачах.
Можна вибрати один з шести варіантів кабіни: денну VNL 300 Day Cab, VNL 440 – з 42-дюмовим спальником та середнім дахом, VNL 640 та VNL 660 – з 62-дюймовим спальником, середнім чи високим дахом відповідно, а також VNL 840 та VNL 860 – з 74-дюймовим спальником, середнім та високим дахом.
Відмінну керованість та підвищену плавність ходу забезпечує адаптивна пневмопідвіска задніх коліс Global Rear Air Suspension, яка вдало поєднується з фірмовою системою динамічного рульового управління Volvo Dynamic Steering.
Volvo VNL оснащується передовим турбодизелем D13 останнього покоління, який доступний у чотирьох варіантах потужності – від 405 до 500 к. с. З ним у парі працює оптимізована автоматична КП I-Shift, яка перемикає передачі на 30% швидше. Тягач побудований на новітній платформі, яка може бути адаптована під електричні силові установки – як на акумуляторних батареях, так й на водневих паливних елементах.
Volvo VNL отримав передові системи активної безпеки. Вперше у галузі він оснащується системою автоматичного виклику екстрених служб E-Call. У комплектацію входять система Volvo Active Driver Assist Plus з функцією Pilot Assist, яка автоматично утримує автопоїзд у центрі смуги. Водій також оцінить Adaptive Cruise Control із функцією Stop & Go для руху в тягнучках, систему сканування сліпих зон Blind Spot, а також екстреного гальмування при загрозі зіткнення – Forward Collision Warning. Поліпшенню оглядовості сприяє система камер замість традиційних дзеркал, доступна як опція.