Китайський стартап Small Sports Car (SSC) розпочав виробництво електричного спорткара SSC SC-01. Зовні невеликий двомісний електромобіль нагадує легендарний ралійний Lancia Stratos, який випускався у 1970-х роках. Італійський спорткар вважається першим автомобілем у світі, початково створеним для участі у ралі.
Габаритна довжина «дводверки» — 4105 мм, ширина — 1830 мм, висота — 1160 мм. Розмір колісної бази — 2500 мм. Штатні шини — Michelin Pilot Sport Cup 2 розмірності 245/40 ZR 18. Діаметр гальмівних дисків, що вентилюються — 350 мм. Спереду встановлені 6-поршневі супорти, ззаду — 4-поршневі.
В основі кузова лежить трубчастий каркас із хромомолібденової сталі, на який навішені композитні панелі зовнішньої обшивки. Для зниження коефіцієнту лобового опору повітря та оптимізації аеродинаміки лобове скло вигнуте.
Акумулятор розташований між осями. Центр ваги знаходиться на висоті 380 мм, що відповідає рівню гоночних автомобілів GT3. Споряджена маса SC SC-01 — 1370 мм.
У рух китайський спорткар приводить 435-сильний електродвигун із максимальним крутним моментом 560 Нм. Привід — повний. Також у арсеналі моделі спортивний режим із автономним регулюванням. Ємність тягової батареї не уточнюється, але запас ходу — 520 км. Від 30 до 80% ємності акумулятор SC SC-01 заряджається менше 25 хвилин.
У Китаї продажі споркару розпочнуться цього року. Прийом бронювань уже оголошено. Стартовий цінник — 42 000 доларів. За деякими даними, випуск SC SC-01 налагодить компанія BAIC, якій довірено виробництво автомобіля Xiaomi SU7. На користь цієї версії говорить той факт, що китайський технологічний гігант вклався у розробку спорткару SSC.
rewrite this content and keep HTML tags
Китайський стартап Small Sports Car (SSC) розпочав виробництво електричного спорткара SSC SC-01. Зовні невеликий двомісний електромобіль нагадує легендарний ралійний Lancia Stratos, який випускався у 1970-х роках. Італійський спорткар вважається першим автомобілем у світі, початково створеним для участі у ралі.
Габаритна довжина «дводверки» — 4105 мм, ширина — 1830 мм, висота — 1160 мм. Розмір колісної бази — 2500 мм. Штатні шини — Michelin Pilot Sport Cup 2 розмірності 245/40 ZR 18. Діаметр гальмівних дисків, що вентилюються — 350 мм. Спереду встановлені 6-поршневі супорти, ззаду — 4-поршневі.
В основі кузова лежить трубчастий каркас із хромомолібденової сталі, на який навішені композитні панелі зовнішньої обшивки. Для зниження коефіцієнту лобового опору повітря та оптимізації аеродинаміки лобове скло вигнуте.
Акумулятор розташований між осями. Центр ваги знаходиться на висоті 380 мм, що відповідає рівню гоночних автомобілів GT3. Споряджена маса SC SC-01 — 1370 мм.
У рух китайський спорткар приводить 435-сильний електродвигун із максимальним крутним моментом 560 Нм. Привід — повний. Також у арсеналі моделі спортивний режим із автономним регулюванням. Ємність тягової батареї не уточнюється, але запас ходу — 520 км. Від 30 до 80% ємності акумулятор SC SC-01 заряджається менше 25 хвилин.
У Китаї продажі споркару розпочнуться цього року. Прийом бронювань уже оголошено. Стартовий цінник — 42 000 доларів. За деякими даними, випуск SC SC-01 налагодить компанія BAIC, якій довірено виробництво автомобіля Xiaomi SU7. На користь цієї версії говорить той факт, що китайський технологічний гігант вклався у розробку спорткару SSC.