Авто Інформатор

Новини

Перший електричний Alfa Romeo з’явився на офіційних рендерах

Alfa Romeo опублікувала серію офіційних тизерів своєї першої електричної моделі — кросовера Milano. Його офіційну прем’єру заплановано на 10 квітня. Розробкою займалася та ж команда, яка наразі працює над суперкаром Alfa Romeo 33 Stradale.

На знімках кросовер обклеєний камуфляжною плівкою, але це не заважає розглянути деталі передньої частини, бічну лінію, що піднімається біля задніх дверей та деякі інші елементи. Зокрема, сітчасту вставку у величезному передньому повітрозабірнику та три надтонкі ДХО по обидва боки від традиційної решітки радіатора у вигляді серця. Бічні дзеркала заднього виду у Milano традиційні. Ручки задніх дверей вмонтовані в раму поруч із задньою стійкою. Задня частина кузова натхненна спорткаром Alfa Romeo 1970-х років. Також на фото видно панель приладів із остаточною версією полігональної графіки.

Alfa Romeo Milano побудований на платформі e-CMP, яку використовують Peugeot e-2008 та Jeep Avenger. Також кросовер ділить з іншими автомобілями Stellantis ходову частину. Незважаючи на це Alfa Romeo обіцяє, що він забезпечить найкращу у своєму класі керованість, «надзвичайно точне» кермо та високий рівень зчеплення. Як кажуть у компанії, динамічні цілі проєкту встановлені та перевірені тією ж командою інженерів, яка відповідала за такі перлини, як Giulia GTA.

Офіційної інформації про силові агрегати Milano немає. За деякими даними, кросовер отримає акумуляторний блок ємністю 54 кВт•год. Peugeot e-2008 з такою самою батареєю проїжджає до 406 км без підзарядки.

Відомо, що «первісток» Alfa Romeo отримає повний привід, що дозволить йому прискорюватися значно швидше за французький міні-кросовер. e-2008 з мотором потужністю 156 к.с. прискорюється від 0 до 100 км/год за 9,0 секунд. Очікується, що Alfa Romeo використає гнучкість платформи e-CMP, щоб запропонувати на деяких ринках гібридні версії Milano.

rewrite this content and keep HTML tags

Alfa Romeo опублікувала серію офіційних тизерів своєї першої електричної моделі — кросовера Milano. Його офіційну прем’єру заплановано на 10 квітня. Розробкою займалася та ж команда, яка наразі працює над суперкаром Alfa Romeo 33 Stradale.

На знімках кросовер обклеєний камуфляжною плівкою, але це не заважає розглянути деталі передньої частини, бічну лінію, що піднімається біля задніх дверей та деякі інші елементи. Зокрема, сітчасту вставку у величезному передньому повітрозабірнику та три надтонкі ДХО по обидва боки від традиційної решітки радіатора у вигляді серця. Бічні дзеркала заднього виду у Milano традиційні. Ручки задніх дверей вмонтовані в раму поруч із задньою стійкою. Задня частина кузова натхненна спорткаром Alfa Romeo 1970-х років. Також на фото видно панель приладів із остаточною версією полігональної графіки.

Alfa Romeo Milano побудований на платформі e-CMP, яку використовують Peugeot e-2008 та Jeep Avenger. Також кросовер ділить з іншими автомобілями Stellantis ходову частину. Незважаючи на це Alfa Romeo обіцяє, що він забезпечить найкращу у своєму класі керованість, «надзвичайно точне» кермо та високий рівень зчеплення. Як кажуть у компанії, динамічні цілі проєкту встановлені та перевірені тією ж командою інженерів, яка відповідала за такі перлини, як Giulia GTA.

Офіційної інформації про силові агрегати Milano немає. За деякими даними, кросовер отримає акумуляторний блок ємністю 54 кВт•год. Peugeot e-2008 з такою самою батареєю проїжджає до 406 км без підзарядки.

Відомо, що «первісток» Alfa Romeo отримає повний привід, що дозволить йому прискорюватися значно швидше за французький міні-кросовер. e-2008 з мотором потужністю 156 к.с. прискорюється від 0 до 100 км/год за 9,0 секунд. Очікується, що Alfa Romeo використає гнучкість платформи e-CMP, щоб запропонувати на деяких ринках гібридні версії Milano.

Наверх