Німецька компанія Toni Maurer GmbH & Co. KG, яка займається модернізацією автомобілів MAN під спеціалізовані надбудови, представила свій черговий продукт. Це повнопривідне шасі MAN TGS 41.510 (8х8), розраховане на повну масу 41 т та укомплектоване двигуном 510 к. с.
У ході проведених робіт задні мости оснастили пневмопідвіскою, а останній з них отримав зробили ще й керованим. Систему повороту коліс на четвертому мосту (з однокатковою ошиновкою) можна відключити лише однією кнопкою.
У кінцевому результаті на шасі MAN TGS 41.510 (8х8) було встановлено потужний кран-маніпулятор Effer 1405. На мінімальному вильоті стріли (2,40 – 2,90 м, залежно від виконання) вантажопідйомність досягає 30 000 кг, а на максимальному (11,10 – 22,19 м) становить 9130 – 3420 кг. При цьому висота підйому варіюється від 14 до 26 м. КМУ має максимальний вантажний момент 981 – 930 кНм, а маса кранової установки становить 9830 – 11 630 кг.
Цікаво, що для такого крана-маніпулятора шасі оснащується п’ятьма аутригерами – чотирма боковими та одним під переднім бампером. В даному випадку замовником виступила німецька компанія Konzett Satteins, в автопарку якої працює вже кілька таких машин.
rewrite this content and keep HTML tags
Німецька компанія Toni Maurer GmbH & Co. KG, яка займається модернізацією автомобілів MAN під спеціалізовані надбудови, представила свій черговий продукт. Це повнопривідне шасі MAN TGS 41.510 (8х8), розраховане на повну масу 41 т та укомплектоване двигуном 510 к. с.
У ході проведених робіт задні мости оснастили пневмопідвіскою, а останній з них отримав зробили ще й керованим. Систему повороту коліс на четвертому мосту (з однокатковою ошиновкою) можна відключити лише однією кнопкою.
У кінцевому результаті на шасі MAN TGS 41.510 (8х8) було встановлено потужний кран-маніпулятор Effer 1405. На мінімальному вильоті стріли (2,40 – 2,90 м, залежно від виконання) вантажопідйомність досягає 30 000 кг, а на максимальному (11,10 – 22,19 м) становить 9130 – 3420 кг. При цьому висота підйому варіюється від 14 до 26 м. КМУ має максимальний вантажний момент 981 – 930 кНм, а маса кранової установки становить 9830 – 11 630 кг.
Цікаво, що для такого крана-маніпулятора шасі оснащується п’ятьма аутригерами – чотирма боковими та одним під переднім бампером. В даному випадку замовником виступила німецька компанія Konzett Satteins, в автопарку якої працює вже кілька таких машин.