Maserati озвучила нові подробиці власної електричної стратегії, підтвердивши, що поява Quattroporte EV відкладається до 2028 року. Флагман електричної лінійки став третьою моделлю, яку італійській марці довелося відкласти. Спочатку Quattroporte Folgore планувалося вивести на ринок на початку 2025 року.
Нову відстрочку три роки Maserati використовує для випуску кількох електричних моделей. Першим вийде GranCabrio Folgore, презентація якого запланована на кінець цього року. Вона відбудеться відразу після випуску «паливного» аналога.
2025 року має з’явитися «зелена» версія MC20. У 2027 році обіцяно великий електричний позашляховик, імовірно, електричну версію Levante. Як кажуть у Maserati, всі вони, включно з Quattroporte Folgore, повністю спроєктовані, розроблені та виготовлені в Італії.
Наразі, в лінійці марки всього дві електричні моделі: GranTurismo Folgore та Grecale Folgore. Обидві вже доступні у країнах Європи. Під керівництвом Stellantis Maserati стала першим італійським люксовим брендом, який зосередився на розробці та виробництві повністю електричних автомобілів. З 2023 року він бере участь у Formule E.
Ініціатива електрифікації бренду — це частина більшого стратегічного плану Stellantis Dare Forward 2030, оприлюдненого 1 березня 2022 року. Відповідно до нього всі нові моделі Maserati будуть оснащені електричними силовими агрегатами. З 2030 року компанія планує випускати виключно електромобілі.
rewrite this content and keep HTML tags
Maserati озвучила нові подробиці власної електричної стратегії, підтвердивши, що поява Quattroporte EV відкладається до 2028 року. Флагман електричної лінійки став третьою моделлю, яку італійській марці довелося відкласти. Спочатку Quattroporte Folgore планувалося вивести на ринок на початку 2025 року.
Нову відстрочку три роки Maserati використовує для випуску кількох електричних моделей. Першим вийде GranCabrio Folgore, презентація якого запланована на кінець цього року. Вона відбудеться відразу після випуску «паливного» аналога.
2025 року має з’явитися «зелена» версія MC20. У 2027 році обіцяно великий електричний позашляховик, імовірно, електричну версію Levante. Як кажуть у Maserati, всі вони, включно з Quattroporte Folgore, повністю спроєктовані, розроблені та виготовлені в Італії.
Наразі, в лінійці марки всього дві електричні моделі: GranTurismo Folgore та Grecale Folgore. Обидві вже доступні у країнах Європи. Під керівництвом Stellantis Maserati стала першим італійським люксовим брендом, який зосередився на розробці та виробництві повністю електричних автомобілів. З 2023 року він бере участь у Formule E.
Ініціатива електрифікації бренду — це частина більшого стратегічного плану Stellantis Dare Forward 2030, оприлюдненого 1 березня 2022 року. Відповідно до нього всі нові моделі Maserati будуть оснащені електричними силовими агрегатами. З 2030 року компанія планує випускати виключно електромобілі.