Авто Інформатор

Новини

Yamaha побудувала перший гольф-кар із водневим двигуном

Yamaha привезла на міжнародну виставку PGA Merchandise Show в Орландо, штат Флорида, водневий гольф-кар. Концепт під назвою Yamaha Drive H2 побудований на існуючому гольф-карі Drive2 Concierge 4. Ідея проєкту — продовження життя традиційного ДВЗ в епоху декарбонізації.

Drive H2 оснащений водневим двигуном внутрішнього згоряння. Для зберігання запасів водню на гольф-кар встановили два баки по 25 літрів. Один розташований під сидінням водія, другий — на спинці заднього сидіння. Наразі планів щодо його запуску у серію немає. Стандартний Drive2 Concierge 4 й надалі пропонуватимуть із традиційним ДВЗ та електричною силовою установкою. У першому випадку гольф-кар використовує одноциліндровий бензиновий двигун об’ємом 357 куб.см, у другому електродвигун потужністю 6,7 к.с.

Yamaha має певний досвід у галузі водневих двигунів, але роботи в цьому напрямку триватимуть. Компанія вже створила водневі генератори та позашляховики для відпочинку (ROV).

Раніше цього місяця свій водневий двигун продемонструвала австрійська компанія AVL Racetech — 2,0-літровий чотирициліндровий турбомотор. Як повідомляється, під час випробувань на динамометричному стенді він розвинув 405 к.с. при 6500 об/хв і 510 Нм моменту, що крутить, при 4000 об/хв.

Але безперечним лідером у галузі водневих технологій є Toyota. Компанія побудувала прототипи гоночних автомобілів GR Yaris і GR Corolla. Обидва спорткара зберегли 1,6-літровий бензиновий двигун із турбонаддувом, але модифікований для роботи на водні.

rewrite this content and keep HTML tags

Yamaha привезла на міжнародну виставку PGA Merchandise Show в Орландо, штат Флорида, водневий гольф-кар. Концепт під назвою Yamaha Drive H2 побудований на існуючому гольф-карі Drive2 Concierge 4. Ідея проєкту — продовження життя традиційного ДВЗ в епоху декарбонізації.

Drive H2 оснащений водневим двигуном внутрішнього згоряння. Для зберігання запасів водню на гольф-кар встановили два баки по 25 літрів. Один розташований під сидінням водія, другий — на спинці заднього сидіння. Наразі планів щодо його запуску у серію немає. Стандартний Drive2 Concierge 4 й надалі пропонуватимуть із традиційним ДВЗ та електричною силовою установкою. У першому випадку гольф-кар використовує одноциліндровий бензиновий двигун об’ємом 357 куб.см, у другому електродвигун потужністю 6,7 к.с.

Yamaha має певний досвід у галузі водневих двигунів, але роботи в цьому напрямку триватимуть. Компанія вже створила водневі генератори та позашляховики для відпочинку (ROV).

Раніше цього місяця свій водневий двигун продемонструвала австрійська компанія AVL Racetech — 2,0-літровий чотирициліндровий турбомотор. Як повідомляється, під час випробувань на динамометричному стенді він розвинув 405 к.с. при 6500 об/хв і 510 Нм моменту, що крутить, при 4000 об/хв.

Але безперечним лідером у галузі водневих технологій є Toyota. Компанія побудувала прототипи гоночних автомобілів GR Yaris і GR Corolla. Обидва спорткара зберегли 1,6-літровий бензиновий двигун із турбонаддувом, але модифікований для роботи на водні.

Наверх