Компанія Volvo Trucks підготувала для флагманської моделі FH16 новий, 17-літровий дизельний двигун D17. У топовому виконанні він розвиває 780 к. с. та 3800 Нм, що робить його найпотужнішим на ринку магістральних тягачів.
Мотор отримав високоефективний турбокомпресор, запатентовані поршні та камеру згоряння хвилеподібної форми, а також нову систему упорскування.
Двигун D17 буде доступний у трьох варіантах потужності: 600 к. с. (3000 Нм), 700 к. с. (3400 Нм) та 780 к. с. (3800 Нм). Всі вони сертифіковані для роботи на біопаливі HVO (гідроочищеній олії), а 700-сильна версія – ще й на біодизелі. Для топового агрегату з особливо великим крутним моментом була допрацьована автоматична коробка передач.
Продажі тягачів FH16 з новим двигуном стартують вже цього літа, а його виробництво для ринків Європи та Австралії розгорнеться у другій половині року. Мотор D17 буде доступний для моделі FH16 останнього покоління, у тому числі для версії FH16 Aero, що дебютувала днями, 29 січня.
rewrite this content and keep HTML tags
Компанія Volvo Trucks підготувала для флагманської моделі FH16 новий, 17-літровий дизельний двигун D17. У топовому виконанні він розвиває 780 к. с. та 3800 Нм, що робить його найпотужнішим на ринку магістральних тягачів.
Мотор отримав високоефективний турбокомпресор, запатентовані поршні та камеру згоряння хвилеподібної форми, а також нову систему упорскування.
Двигун D17 буде доступний у трьох варіантах потужності: 600 к. с. (3000 Нм), 700 к. с. (3400 Нм) та 780 к. с. (3800 Нм). Всі вони сертифіковані для роботи на біопаливі HVO (гідроочищеній олії), а 700-сильна версія – ще й на біодизелі. Для топового агрегату з особливо великим крутним моментом була допрацьована автоматична коробка передач.
Продажі тягачів FH16 з новим двигуном стартують вже цього літа, а його виробництво для ринків Європи та Австралії розгорнеться у другій половині року. Мотор D17 буде доступний для моделі FH16 останнього покоління, у тому числі для версії FH16 Aero, що дебютувала днями, 29 січня.