BMW продовжує впроваджувати механічну коробку передач у дедалі більшу кількість своїх автомобілів. «Трьохпедальна» версія наразі є й у BMW Z4 M40i 2025 року. Родстер з шестиступінчастою механічною коробкою передач обійдеться 70 945 доларів, на 3 500 доларів дорожче за модель із «автоматом». Для порівняння «механічна» Toyota Supra майже на 15 тисяч дешевша.
Z4 M40i отримав спеціально розроблену BMW механічну коробку передач під кодовою назвою Handschalter. З німецької це перекладається «ручне перемикання». Як повідомлялося раніше, у неї допрацьовані важіль перемикання передач, набір шестерень та вали. Все це дозволило забезпечити водієві відчуття точного механічного зв’язку з трансмісією.
Також «трьохпедальний» родстер отримав унікальні допоміжні пружини спереду та ззаду, та посилений затискач стабілізатора поперечної стійкості спереду. Від версії з «автоматом» він відрізняється оновленим програмним забезпеченням кермового керування, спортивним диференціалом M Sport та амортизаторами задньої підвіски. Все це дозволило запропонувати більш високу продуктивність. Більші у «механічного» Z4 M40i й колісні диски: 19 дюймів спереду та 20 дюймів ззаду. Версія на «автоматі» укомплектована дисками діаметром 18 дюймів.
Двигун в обох випадках 3,0-літровий рядний шестициліндровий із турбонаддувом. Потужність агрегату — 382 к.с. в діапазоні від 5800 до 6500 об/хв. Максимальний крутний момент у 369 Нм доступний на оборотах 1800-5000 об/хв. З місця до 96 км/год «механічний» BMW Z4 прискорюється за 4,2 секунди, на 0,3 секунди повільніше версії з восьмиступінчастим «автоматом». Максимальна швидкість в обох випадках обмежена електронікою на 250 км/год.
Зовні «ручний» BMW Z4 можна ідентифікувати за чорними акцентами на корпусах бічних дзеркал та шильдиках. Гальмівні супорти пофарбовані у червоний. Крім того, передбачено два ексклюзивні кольори: San Remo Green та Frozen Deep Green. Доплата за них — 2 950 доларів.
Шкіряний інтер’єр Vernasca доступний у п’яти відтінках. Ексклюзив для Z4 з механічною коробкою передач — шкіра коньячно-коричневого кольору з чорною окантовкою та глянсовим декором.
Виробництво «трьохпедального» BMW Z4 розпочнеться у березні. На ринку новинка очікується наприкінці весни або на початоку літа.
rewrite this content and keep HTML tags
BMW продовжує впроваджувати механічну коробку передач у дедалі більшу кількість своїх автомобілів. «Трьохпедальна» версія наразі є й у BMW Z4 M40i 2025 року. Родстер з шестиступінчастою механічною коробкою передач обійдеться 70 945 доларів, на 3 500 доларів дорожче за модель із «автоматом». Для порівняння «механічна» Toyota Supra майже на 15 тисяч дешевша.
Z4 M40i отримав спеціально розроблену BMW механічну коробку передач під кодовою назвою Handschalter. З німецької це перекладається «ручне перемикання». Як повідомлялося раніше, у неї допрацьовані важіль перемикання передач, набір шестерень та вали. Все це дозволило забезпечити водієві відчуття точного механічного зв’язку з трансмісією.
Також «трьохпедальний» родстер отримав унікальні допоміжні пружини спереду та ззаду, та посилений затискач стабілізатора поперечної стійкості спереду. Від версії з «автоматом» він відрізняється оновленим програмним забезпеченням кермового керування, спортивним диференціалом M Sport та амортизаторами задньої підвіски. Все це дозволило запропонувати більш високу продуктивність. Більші у «механічного» Z4 M40i й колісні диски: 19 дюймів спереду та 20 дюймів ззаду. Версія на «автоматі» укомплектована дисками діаметром 18 дюймів.
Двигун в обох випадках 3,0-літровий рядний шестициліндровий із турбонаддувом. Потужність агрегату — 382 к.с. в діапазоні від 5800 до 6500 об/хв. Максимальний крутний момент у 369 Нм доступний на оборотах 1800-5000 об/хв. З місця до 96 км/год «механічний» BMW Z4 прискорюється за 4,2 секунди, на 0,3 секунди повільніше версії з восьмиступінчастим «автоматом». Максимальна швидкість в обох випадках обмежена електронікою на 250 км/год.
Зовні «ручний» BMW Z4 можна ідентифікувати за чорними акцентами на корпусах бічних дзеркал та шильдиках. Гальмівні супорти пофарбовані у червоний. Крім того, передбачено два ексклюзивні кольори: San Remo Green та Frozen Deep Green. Доплата за них — 2 950 доларів.
Шкіряний інтер’єр Vernasca доступний у п’яти відтінках. Ексклюзив для Z4 з механічною коробкою передач — шкіра коньячно-коричневого кольору з чорною окантовкою та глянсовим декором.
Виробництво «трьохпедального» BMW Z4 розпочнеться у березні. На ринку новинка очікується наприкінці весни або на початоку літа.