Авто

Представлена п’ятимісна версія Mazda CX-90

У 2025 році лінійка Mazda поповниться новим середньорозмірним кросовером — CX-70. Фактично йдеться про п’ятимісну версію Mazda CX-90, який випускається з 2023 року. Кросовери ділять не тільки платформу та силові агрегати, але й більшу частину кузовних панелей. При цьому CX-70 виглядає спортивнішим й може похвалитися великою кількістю глянсово-чорних елементів в екстрер’єрі. Зокрема, у чорний пофарбовані корпуси бічних дзеркал заднього виду, рейлінги на даху та ручки дверей. Також чорним глянцем покриті кишені опціональних 21,0-дюймових колісних дисків.

«Зменшеній» версії дісталися чорна сітчаста решітка радіатора та сітчасті вставки в передніх повітрозабірниках і бампері. Задній бампер також отримав новий дизайн із штучними вентиляційними отворами по кутах.

Реклама

Салони кросоверів ідентичні. Єдина суттєва різниця — відсутність третього ряду сидінь та ексклюзивна червона шкіра з чорною акцентною смугою. Декор у CX-70 із сірого пластику з надрукованим мотивом із вуглецевого волокна. Тоді як інтер’єр старшого брата прикрашений натуральною деревиною та декоративнім рядком «kakenui».

Реклама

Новий CX-70 — це перша Mazda із голосовим помічником Amazon Alexa. Інтегрований в інформаційно-розважальну систему, він забезпечує голосове управління вбудованими функціями автомобіля. Також в арсеналі CX-70 функція підтримки «несприйнятливого водія» (частина адаптивного круїз-контролю) та центрування смуги руху. Якщо водій не реагує на підказки та попередження, автомобіль зупиниться у своїй смузі руху та увімкне аварійні вогні.

Моторна лінійка CX-70 повністю запозичена у старшого CX-90. Базова версія кросовера укомплектована 3,3-літровим рядним шестициліндровим двигуном із турбонаддувом віддачею 280 к.с. та 450 Нм. Для високопродуктивної версії S віддача двигуна збільшена до 340 к.с. та 500 Нм.

Реклама

Також у лінійці плагін-гібрид потужністю 323 к.с. та 500 Нм із силовою установкою на базі 2,5-літрового чотирициліндрового мотора. ДВЗ доповнено 98-сильним електродвигуном та літій-іонною батареєю ємністю 17,8 кВт•год. Інформації про запас ходу на електротязі немає. Очікується, що він складе близько 48 км.

Реклама

Повний привід зі зміщенням у бік задньої осі — стандартний для всіх моделей. Тягові зусилля версій із шестициліндровим мотором — 2268 кг, гібриду — 1588 кг.

Остаточні технічні характеристики, як і вартість нового кросовера, не оголошені. Попередньо, базовий Mazda CX-70 коштуватиме 38 000 доларів, топова комплектація — близько 57 000 доларів. У продажу п’ятимісна новинка з’явиться пізніше цього року.

rewrite this content and keep HTML tags

Реклама

У 2025 році лінійка Mazda поповниться новим середньорозмірним кросовером — CX-70. Фактично йдеться про п’ятимісну версію Mazda CX-90, який випускається з 2023 року. Кросовери ділять не тільки платформу та силові агрегати, але й більшу частину кузовних панелей. При цьому CX-70 виглядає спортивнішим й може похвалитися великою кількістю глянсово-чорних елементів в екстрер’єрі. Зокрема, у чорний пофарбовані корпуси бічних дзеркал заднього виду, рейлінги на даху та ручки дверей. Також чорним глянцем покриті кишені опціональних 21,0-дюймових колісних дисків.

«Зменшеній» версії дісталися чорна сітчаста решітка радіатора та сітчасті вставки в передніх повітрозабірниках і бампері. Задній бампер також отримав новий дизайн із штучними вентиляційними отворами по кутах.

Салони кросоверів ідентичні. Єдина суттєва різниця — відсутність третього ряду сидінь та ексклюзивна червона шкіра з чорною акцентною смугою. Декор у CX-70 із сірого пластику з надрукованим мотивом із вуглецевого волокна. Тоді як інтер’єр старшого брата прикрашений натуральною деревиною та декоративнім рядком «kakenui».

Новий CX-70 — це перша Mazda із голосовим помічником Amazon Alexa. Інтегрований в інформаційно-розважальну систему, він забезпечує голосове управління вбудованими функціями автомобіля. Також в арсеналі CX-70 функція підтримки «несприйнятливого водія» (частина адаптивного круїз-контролю) та центрування смуги руху. Якщо водій не реагує на підказки та попередження, автомобіль зупиниться у своїй смузі руху та увімкне аварійні вогні.

Моторна лінійка CX-70 повністю запозичена у старшого CX-90. Базова версія кросовера укомплектована 3,3-літровим рядним шестициліндровим двигуном із турбонаддувом віддачею 280 к.с. та 450 Нм. Для високопродуктивної версії S віддача двигуна збільшена до 340 к.с. та 500 Нм.

Також у лінійці плагін-гібрид потужністю 323 к.с. та 500 Нм із силовою установкою на базі 2,5-літрового чотирициліндрового мотора. ДВЗ доповнено 98-сильним електродвигуном та літій-іонною батареєю ємністю 17,8 кВт•год. Інформації про запас ходу на електротязі немає. Очікується, що він складе близько 48 км.

Повний привід зі зміщенням у бік задньої осі — стандартний для всіх моделей. Тягові зусилля версій із шестициліндровим мотором — 2268 кг, гібриду — 1588 кг.

Остаточні технічні характеристики, як і вартість нового кросовера, не оголошені. Попередньо, базовий Mazda CX-70 коштуватиме 38 000 доларів, топова комплектація — близько 57 000 доларів. У продажу п’ятимісна новинка з’явиться пізніше цього року.