Авто Інформатор

Новини

Представлений спеціальний MG Cyberster

Британський бренд MG, який наразі належить SAIC Motor Corporation, представив спеціальну версію MG Cyberster — «Red Top Edition». Наклад обмежений 100 одиницями вартістю 51 500 доларів. Перші поставки очікуються у березні 2024 року. Для порівняння, базовий Cyberster, який дебютував на автосалоні в Гуанджоу, коштує від 45 100 до 50 700 доларів.

У версії Red Top Edition електричний спорткабріолет пофарбований в ексклюзивний перлинно-білий колір з червоним дахом. Це відсилання до класичних кольорів MGA, MGB та MG Magnette. Як стверджується, бічний профіль Cyberster показує класичний дизайн MG.

Інтер’єр виконаний у стилі кокпіту із сидіннями зі шкіри Nappa, карбоновою центральною панеллю та трьома екранами, орієнтованими на водія. Кермо з підрульовими пелюстками.

Тюнінгом шасі Cyberster займається італійська компанія DANISI, створена вихідцями з команди F1 Ferrari. Подробиці силової установки спеціального видання не розголошуються. Представлена на ринку двомоторна версія Cyberster використовує передній синхронний двигун із постійними магнітами потужністю 204 к.с. Потужність заднього мотора — 340 к.с. Сукупна віддача силової установки — 544 к.с. Це дозволяє родстеру прискорюватись від 0 до 100 км/год за 3,2 секунди. Акумуляторний блок ємністю 77 кВт•год забезпечує до 520 км за CLTC без підзарядки.

rewrite this content and keep HTML tags

Британський бренд MG, який наразі належить SAIC Motor Corporation, представив спеціальну версію MG Cyberster — «Red Top Edition». Наклад обмежений 100 одиницями вартістю 51 500 доларів. Перші поставки очікуються у березні 2024 року. Для порівняння, базовий Cyberster, який дебютував на автосалоні в Гуанджоу, коштує від 45 100 до 50 700 доларів.

У версії Red Top Edition електричний спорткабріолет пофарбований в ексклюзивний перлинно-білий колір з червоним дахом. Це відсилання до класичних кольорів MGA, MGB та MG Magnette. Як стверджується, бічний профіль Cyberster показує класичний дизайн MG.

Інтер’єр виконаний у стилі кокпіту із сидіннями зі шкіри Nappa, карбоновою центральною панеллю та трьома екранами, орієнтованими на водія. Кермо з підрульовими пелюстками.

Тюнінгом шасі Cyberster займається італійська компанія DANISI, створена вихідцями з команди F1 Ferrari. Подробиці силової установки спеціального видання не розголошуються. Представлена на ринку двомоторна версія Cyberster використовує передній синхронний двигун із постійними магнітами потужністю 204 к.с. Потужність заднього мотора — 340 к.с. Сукупна віддача силової установки — 544 к.с. Це дозволяє родстеру прискорюватись від 0 до 100 км/год за 3,2 секунди. Акумуляторний блок ємністю 77 кВт•год забезпечує до 520 км за CLTC без підзарядки.

Наверх