Авто Інформатор

Новини

Пікап Toyota Hilux зазнав чергової модернізації

Toyota представила оновлений пікап Hilux актуального восьмого покоління (AN110) для Австралії та Нової Зеландії. Візуально він відрізняється повністю переробленою передньою частиною кузова. Зокрема, складною пластикою бампера та повністю світлодіодними фарами з чорною внутрішньою частиною. Разом із решіткою радіатора, перемальованою під час попереднього оновлення, вони створюють цільну T-подібну композицію.

Але головне придбання «австралійського» Toyota Hilux — нова версія mild-hybrid (м’який гібрид). Такий пікап укомплектований 2,8-літровим турбованим дизелем, доповненим 48-вольтовим стартер-генератором. Він допомагає ДВЗ на старті та при прискоренні. Віддача дизельного двигуна — 203 к.с. та 500 Нм крутного моменту. Ще 16 к.с. та 65 Нм генерує електромотор. Ця міць відправляється на чотири колеса через автоматичну коробку передач.

Також у строю залишилися «звичайні» бензинові та дизельні версії. Бензиновий Hilux укомплектований 2,7-літровим двигуном потужністю 204 к.с. Дизельних модифікацій у пікапа дві. Обидві з турбованими двигунами: 2,4-літровим на 150 к.с. та 2,8-літровим на 177 к.с.

rewrite this content and keep HTML tags

Toyota представила оновлений пікап Hilux актуального восьмого покоління (AN110) для Австралії та Нової Зеландії. Візуально він відрізняється повністю переробленою передньою частиною кузова. Зокрема, складною пластикою бампера та повністю світлодіодними фарами з чорною внутрішньою частиною. Разом із решіткою радіатора, перемальованою під час попереднього оновлення, вони створюють цільну T-подібну композицію.

Але головне придбання «австралійського» Toyota Hilux — нова версія mild-hybrid (м’який гібрид). Такий пікап укомплектований 2,8-літровим турбованим дизелем, доповненим 48-вольтовим стартер-генератором. Він допомагає ДВЗ на старті та при прискоренні. Віддача дизельного двигуна — 203 к.с. та 500 Нм крутного моменту. Ще 16 к.с. та 65 Нм генерує електромотор. Ця міць відправляється на чотири колеса через автоматичну коробку передач.

Також у строю залишилися «звичайні» бензинові та дизельні версії. Бензиновий Hilux укомплектований 2,7-літровим двигуном потужністю 204 к.с. Дизельних модифікацій у пікапа дві. Обидві з турбованими двигунами: 2,4-літровим на 150 к.с. та 2,8-літровим на 177 к.с.

Наверх