Авто

Mini Clubman став жертвою електрифікації

Через 55 років після дебюту у 1969 році та майже через два десятиліття після відродження у 2007 році завершилася історія Mini Clubman. Останній Clubman залишив конвеєр заводу MINI у Великій Британії. Загальний тираж моделі перевищив 1,1 мільйона одиниць.

Відхід Mini Clubman прискорили популярність кросоверів та наближення ери електромобілів. Його замінять Aceman та Countryman. Разом із Clubman пішли в історію розстібні двері багажного відділення, які, як кажуть у компанії, «насправді були свого роду болем». Конструкторам MINI довелося попрацювати, щоб обидві стулки завжди відкривалися повністю, не затуляючи задні ліхтарі, як цього вимагає законодавство. Щоб гарантувати правильну роботу дверей у будь-яких кліматичних умовах знадобилося тонке налаштування та розробка системи газових амортизаторів.

Реклама

Ще однією проблемою сучасного Clubman були так звані «клубні двері» («Clubdoor»), які полегшують доступ до задніх сидінь. Встановлена тільки з правого боку кузова, вона не має стійок й відкривається проти руху автомобіля.

Реклама

Місце Mini Clubman на заводах в Оксфорді та Суїндоні займуть нові члени сімейства, включаючи нещодавно представлену модель з відкидним верхом. Її виробництво розпочнеться наприкінці цього року.

rewrite this content and keep HTML tags

Через 55 років після дебюту у 1969 році та майже через два десятиліття після відродження у 2007 році завершилася історія Mini Clubman. Останній Clubman залишив конвеєр заводу MINI у Великій Британії. Загальний тираж моделі перевищив 1,1 мільйона одиниць.

Реклама

Відхід Mini Clubman прискорили популярність кросоверів та наближення ери електромобілів. Його замінять Aceman та Countryman. Разом із Clubman пішли в історію розстібні двері багажного відділення, які, як кажуть у компанії, «насправді були свого роду болем». Конструкторам MINI довелося попрацювати, щоб обидві стулки завжди відкривалися повністю, не затуляючи задні ліхтарі, як цього вимагає законодавство. Щоб гарантувати правильну роботу дверей у будь-яких кліматичних умовах знадобилося тонке налаштування та розробка системи газових амортизаторів.

Ще однією проблемою сучасного Clubman були так звані «клубні двері» («Clubdoor»), які полегшують доступ до задніх сидінь. Встановлена тільки з правого боку кузова, вона не має стійок й відкривається проти руху автомобіля.

Реклама

Місце Mini Clubman на заводах в Оксфорді та Суїндоні займуть нові члени сімейства, включаючи нещодавно представлену модель з відкидним верхом. Її виробництво розпочнеться наприкінці цього року.

Реклама