Слідом за Ford Kuga виробник презентував оновлений Puma, який є найкомпактнішим кросовером у його лінійці. Моделі підкоригували зовнішність та оснащення.
Відрізнити Ford Puma, який піддали фейсліфтингу, можна по фарах з оновленою графікою, решітці радіатора з іншим наповненням і зміщеною емблемою, і підкоригованим заднім ліхтарям. Версія ST отримала ефектний обвіс та 18-дюймові колісні диски.
В оснащення салону оновленої моделі включили 12,8-дюймову цифрову панель приладів, нову мультимедійну систему з 12-дюймовим сенсорним екраном та інше рульове колесо. Також є камери кругового огляду, адаптивний круїз-контроль та широкий список систем допомоги водієві.
Ford Puma запропонують з 1,0-літровим турбодвигуном, доповненим 48-вольтовим стартер-генератором, потужністю 125 та 155 к.с. Версія ST оснащується аналогічним турбодвигуном, але з віддачею 170 к.с. Пізніше у лінійці з’явиться електрична версія моделі.
rewrite this content and keep HTML tags
Слідом за Ford Kuga виробник презентував оновлений Puma, який є найкомпактнішим кросовером у його лінійці. Моделі підкоригували зовнішність та оснащення.
Відрізнити Ford Puma, який піддали фейсліфтингу, можна по фарах з оновленою графікою, решітці радіатора з іншим наповненням і зміщеною емблемою, і підкоригованим заднім ліхтарям. Версія ST отримала ефектний обвіс та 18-дюймові колісні диски.
В оснащення салону оновленої моделі включили 12,8-дюймову цифрову панель приладів, нову мультимедійну систему з 12-дюймовим сенсорним екраном та інше рульове колесо. Також є камери кругового огляду, адаптивний круїз-контроль та широкий список систем допомоги водієві.
Ford Puma запропонують з 1,0-літровим турбодвигуном, доповненим 48-вольтовим стартер-генератором, потужністю 125 та 155 к.с. Версія ST оснащується аналогічним турбодвигуном, але з віддачею 170 к.с. Пізніше у лінійці з’явиться електрична версія моделі.