Авто Інформатор

Новини

У седана Volkswagen Polo з’явилася відкрита версія

Бразильський підрозділ Volkswagen AG продовжив свою традицію створення парадних кабріолетів для високопосадовців країни. Вперше місцеві спеціалісти перетворили малолітражку бренду на кабріолет у 1959 році.

У різний час донорами для них служили сіті-кар Volkswagen Fox, Käfer, найбільш відомий як «Жук», та седан Polo. Останній, представлений на місцевому ринку під ім’ям Virtus, став основою для нового «президентського» кабріолету. На ньому очільник Бразилії Лула да Сілва з’явиться на заводі Volkswagen у Сан-Бернарду-ду-Кампі під Сан-Паулу.

За великим рахунком, від базового седана він відрізняється лише відсутністю даху. У процесі переробки його зрізали разом із дверними стійками. Колісну базу трохи розтягнули та повністю переробили задні двері для більшого комфорту першої особи країни. Також встановили поручень, за який Лула та Сілва зможе триматися, стоячи вітаючи оточуючих. Кузов автомобіля посилили та збільшили паливний бак. Даху, навіть складаного, у кабріолету немає.

rewrite this content and keep HTML tags

Бразильський підрозділ Volkswagen AG продовжив свою традицію створення парадних кабріолетів для високопосадовців країни. Вперше місцеві спеціалісти перетворили малолітражку бренду на кабріолет у 1959 році.

У різний час донорами для них служили сіті-кар Volkswagen Fox, Käfer, найбільш відомий як «Жук», та седан Polo. Останній, представлений на місцевому ринку під ім’ям Virtus, став основою для нового «президентського» кабріолету. На ньому очільник Бразилії Лула да Сілва з’явиться на заводі Volkswagen у Сан-Бернарду-ду-Кампі під Сан-Паулу.

За великим рахунком, від базового седана він відрізняється лише відсутністю даху. У процесі переробки його зрізали разом із дверними стійками. Колісну базу трохи розтягнули та повністю переробили задні двері для більшого комфорту першої особи країни. Також встановили поручень, за який Лула та Сілва зможе триматися, стоячи вітаючи оточуючих. Кузов автомобіля посилили та збільшили паливний бак. Даху, навіть складаного, у кабріолету немає.

Наверх