Авто Інформатор

Новини

Nissan показав фургон Interstar наступного покоління

Компанія Nissan виводить на європейський ринок нове покоління моделі Interstar. Це перший великий розвізний фургон марки, який став доступним у виконанні на електротязі -Interstar-e. Що ж стосується машин з дизельним двигуном, то вони отримали 9-ступеневу коробку передач і відрізняються кращою в класі паливною економічністю.

Interstar розроблений у кооперації з компанією Renault, тому має багато спільного з нещодавно презентованою моделлю Master четвертої генерації. Новинку від Nissan відрізняється масивна, агресивного вигляду решітка радіатора – з великою фірмовою емблемою по центру та великими літерами в назві моделі на верхній кромці.

Крім суцільнометалевого фургона машина доступна як шасі з кабіною для встановлення різних надбудов від сторонніх виробників: самоскидних кузовів, бортових платформ, а також фургонів різного типу. Якщо говорити про заводський фургон, то тут покупець оцінить подовжений на 100 мм вантажний відсік, а також ширший (+ 40 мм) отвір зсувних дверей.

В електричному варіанті Interstar-e вантажопідйомність досягає 1,6 т, а в дизельному – 2 т. В обох випадках є можливість буксирування причепа повною масою до 2500 кг. Що стосується Interstar-e, то його найбільш вантажопідйомною версією, повною масою 4 т, можна керувати дорогами Європи з «легковими» правами. Нові машини отримали менший на 1,5 м діаметр розвороту, що полегшує маневрування містом.

Nissan Interstar-e може комплектуватися батареями з двома варіантами ємності: 87 кВт.год та 40 кВт., що забезпечує запас ходу до 460 км та 200 км відповідно. Завдяки системі Nissan D/C Charging зарядити більший акумулятор для пробігу до 252 км можна лише за 30 хвилин. А заряджання змінним струмом від 10 до 100% ємності займе близько 4 годин.

Автомобілі в стандартній комплектації оснащуються системою екстреного гальмування Forward Emergency Braking, системою «антисон» Drowsiness Warning, а також системою контролю тиску в шинах. Крім того, встановлюється система допомоги під час руху з причепом – Trailer Sway Assist. Нова модель Interstar-e допоможе компанії Nissan досягти поставленої мети – до 2026 року електрифікувати всі легкі комерційні автомобілі.

rewrite this content and keep HTML tags

Компанія Nissan виводить на європейський ринок нове покоління моделі Interstar. Це перший великий розвізний фургон марки, який став доступним у виконанні на електротязі -Interstar-e. Що ж стосується машин з дизельним двигуном, то вони отримали 9-ступеневу коробку передач і відрізняються кращою в класі паливною економічністю.

Interstar розроблений у кооперації з компанією Renault, тому має багато спільного з нещодавно презентованою моделлю Master четвертої генерації. Новинку від Nissan відрізняється масивна, агресивного вигляду решітка радіатора – з великою фірмовою емблемою по центру та великими літерами в назві моделі на верхній кромці.

Крім суцільнометалевого фургона машина доступна як шасі з кабіною для встановлення різних надбудов від сторонніх виробників: самоскидних кузовів, бортових платформ, а також фургонів різного типу. Якщо говорити про заводський фургон, то тут покупець оцінить подовжений на 100 мм вантажний відсік, а також ширший (+ 40 мм) отвір зсувних дверей.

В електричному варіанті Interstar-e вантажопідйомність досягає 1,6 т, а в дизельному – 2 т. В обох випадках є можливість буксирування причепа повною масою до 2500 кг. Що стосується Interstar-e, то його найбільш вантажопідйомною версією, повною масою 4 т, можна керувати дорогами Європи з «легковими» правами. Нові машини отримали менший на 1,5 м діаметр розвороту, що полегшує маневрування містом.

Nissan Interstar-e може комплектуватися батареями з двома варіантами ємності: 87 кВт.год та 40 кВт., що забезпечує запас ходу до 460 км та 200 км відповідно. Завдяки системі Nissan D/C Charging зарядити більший акумулятор для пробігу до 252 км можна лише за 30 хвилин. А заряджання змінним струмом від 10 до 100% ємності займе близько 4 годин.

Автомобілі в стандартній комплектації оснащуються системою екстреного гальмування Forward Emergency Braking, системою «антисон» Drowsiness Warning, а також системою контролю тиску в шинах. Крім того, встановлюється система допомоги під час руху з причепом – Trailer Sway Assist. Нова модель Interstar-e допоможе компанії Nissan досягти поставленої мети – до 2026 року електрифікувати всі легкі комерційні автомобілі.

Наверх