Авто

Позашляховик IVECO Daily 4х4 освоює в Україні нові професії

Повнопривідні шасі IVECO Daily продовжують оснащуватися все новими та новими кузовними надбудовами вітчизняного виробництва. Днями на базі моделі 55S18H було виготовлено мобільну майстерню. Це спільний проект компанії АМАКО – офіційного дилера IVECO в Україні та відомого кузовного забудовника – компанії «Реформ».

На шасі встановили фургон із внутрішніми розмірами (Д/Ш/В): 3600 х 2100 х 2000 мм. Тут є зручні місця для сидіння, стіл, вікна по бортах та вентиляційний люк на даху. Посадку-висадку полегшують задні двостулкові двері з асиметричними стулками та висувна драбина.

Реклама

Шасі IVECO Daily 55S18H розраховане на повну масу 5,5 т і оснащене дворядною, 7-місною кабіною. Двигун – 3,0-літровий турбодизель потужністю 180 к. с. На передньому бампері встановлена лебідка з тяговим зусиллям 5,5 т. Підвищену прохідність забезпечують три блоковані диференціали (міжколісні та міжосьовий), а також позашляхові шини.

Реклама

rewrite this content and keep HTML tags

Повнопривідні шасі IVECO Daily продовжують оснащуватися все новими та новими кузовними надбудовами вітчизняного виробництва. Днями на базі моделі 55S18H було виготовлено мобільну майстерню. Це спільний проект компанії АМАКО – офіційного дилера IVECO в Україні та відомого кузовного забудовника – компанії «Реформ».

На шасі встановили фургон із внутрішніми розмірами (Д/Ш/В): 3600 х 2100 х 2000 мм. Тут є зручні місця для сидіння, стіл, вікна по бортах та вентиляційний люк на даху. Посадку-висадку полегшують задні двостулкові двері з асиметричними стулками та висувна драбина.

Реклама

Шасі IVECO Daily 55S18H розраховане на повну масу 5,5 т і оснащене дворядною, 7-місною кабіною. Двигун – 3,0-літровий турбодизель потужністю 180 к. с. На передньому бампері встановлена лебідка з тяговим зусиллям 5,5 т. Підвищену прохідність забезпечують три блоковані диференціали (міжколісні та міжосьовий), а також позашляхові шини.

Реклама