Авто Інформатор

Новини

Представлено першу модель відродженої Lancia і це електромобіль

Альянс Stellantis представив перший за 14 років новий автомобіль Lancia. Відродження італійського бренду почалося із субкомпактного хетчбека Ypsilon, першої електричної Lancia. Пізніше новинці обіцяють м’які гібридні версії з бензиновими двигунами.

Lancia Ypsilon використовує ті ж елементи CMP/eCMP, що й Peugeot 208/e-208, але відрізняється зовні та інтер’єром. У екстер’єрі хетчбека проглядається схожість з торішнім концептом Pu + Ra HPE, який, у свою чергу, нагадував оригінальне купе Lancia Stratos. Останній вважається першим у світі автомобілем, початково створеним для участі в ралі.

Як стверджують в Lancia, про культовий ралі-кар нагадують фари та задні ліхтарі Ypsilon. Подібні круглі задні ліхтарі були у багатьох інших автомобілів, але у оптики хетчбека є своя «родзинка». Світлодіоди у передній та задній оптиці Ypsilon, включаючи окремі ходові вогні, у формі літери «Y». Корпуси бічних дзеркал заднього виду, колісні арки та задня стійка покриті чорним глянцем. Ручки задніх пасажирських дверей заховані у задній стійці.

Крім того, у «первістка» відродженої Lancia є спеціальна версія, розроблена спільно з італійським виробником меблів Cassina. Лімітована модифікація хетчбека зображена на фото. Дешевші версії Ypsilon виглядатимуть трохи скромніше.

Салон укомплектований двома 12,3-дисплеями, але є й низка фізичних кнопок, які забезпечують керування деякими функціями клімат-контролю. Також у стандартному оснащенні бездротова зарядка для смартфона, три порти USB-C та «спеціальна» аудіосистема. «Мультимедійка» автомобіля підтримує Android Auto та Apple CarPlay. Плюс до цього заявлено кругове освітлення салону та спеціальний фільтр кондиціонера, який видаляє 99% шкідливих частинок.

Електричний Lancia Ypsilon використовує один електродвигун потужністю 154 к.с. та крутним моментом 260 Нм, що відповідає Peugeot e-208. Ємність тягової батареї — 51 кВт•год. Привід — передній. За даними виробника, комбінований запас ходу становить 403 км за WLTP. При підключенні до джерела постійного струму акумулятор поповнюється від 20 до 80% ємності за 24 хвилини.

Новий Lancia Ypsilon вийшов трохи більшим за оригінальну модель, яка випускалася з 1995 по 2005 рік. Габаритна довжина електрохетчбека — 4080 мм, ширина — 1760 мм, висота — 1440 мм. Важить електрична версія 1584 кг. Гібридні Ypsilon будуть легшими.

На відміну від старого Ypsilon, який продавався лише в Італії, новий електрохетчбек буде доступний на всіх європейських ринках. Продажі новинки налагодять понад 70 дилерів. Першим оцінити новий Lancia Ypsilon зможуть жителі Бельгії та Нідерландів. У цих країнах продажі хетчбеку розпочнуться в середині цього року. Піжніше він з’явиться у Франції та Іспанії, а у 2025  у Німеччині.

rewrite this content and keep HTML tags

Альянс Stellantis представив перший за 14 років новий автомобіль Lancia. Відродження італійського бренду почалося із субкомпактного хетчбека Ypsilon, першої електричної Lancia. Пізніше новинці обіцяють м’які гібридні версії з бензиновими двигунами.

Lancia Ypsilon використовує ті ж елементи CMP/eCMP, що й Peugeot 208/e-208, але відрізняється зовні та інтер’єром. У екстер’єрі хетчбека проглядається схожість з торішнім концептом Pu + Ra HPE, який, у свою чергу, нагадував оригінальне купе Lancia Stratos. Останній вважається першим у світі автомобілем, початково створеним для участі в ралі.

Як стверджують в Lancia, про культовий ралі-кар нагадують фари та задні ліхтарі Ypsilon. Подібні круглі задні ліхтарі були у багатьох інших автомобілів, але у оптики хетчбека є своя «родзинка». Світлодіоди у передній та задній оптиці Ypsilon, включаючи окремі ходові вогні, у формі літери «Y». Корпуси бічних дзеркал заднього виду, колісні арки та задня стійка покриті чорним глянцем. Ручки задніх пасажирських дверей заховані у задній стійці.

Крім того, у «первістка» відродженої Lancia є спеціальна версія, розроблена спільно з італійським виробником меблів Cassina. Лімітована модифікація хетчбека зображена на фото. Дешевші версії Ypsilon виглядатимуть трохи скромніше.

Салон укомплектований двома 12,3-дисплеями, але є й низка фізичних кнопок, які забезпечують керування деякими функціями клімат-контролю. Також у стандартному оснащенні бездротова зарядка для смартфона, три порти USB-C та «спеціальна» аудіосистема. «Мультимедійка» автомобіля підтримує Android Auto та Apple CarPlay. Плюс до цього заявлено кругове освітлення салону та спеціальний фільтр кондиціонера, який видаляє 99% шкідливих частинок.

Електричний Lancia Ypsilon використовує один електродвигун потужністю 154 к.с. та крутним моментом 260 Нм, що відповідає Peugeot e-208. Ємність тягової батареї — 51 кВт•год. Привід — передній. За даними виробника, комбінований запас ходу становить 403 км за WLTP. При підключенні до джерела постійного струму акумулятор поповнюється від 20 до 80% ємності за 24 хвилини.

Новий Lancia Ypsilon вийшов трохи більшим за оригінальну модель, яка випускалася з 1995 по 2005 рік. Габаритна довжина електрохетчбека — 4080 мм, ширина — 1760 мм, висота — 1440 мм. Важить електрична версія 1584 кг. Гібридні Ypsilon будуть легшими.

На відміну від старого Ypsilon, який продавався лише в Італії, новий електрохетчбек буде доступний на всіх європейських ринках. Продажі новинки налагодять понад 70 дилерів. Першим оцінити новий Lancia Ypsilon зможуть жителі Бельгії та Нідерландів. У цих країнах продажі хетчбеку розпочнуться в середині цього року. Піжніше він з’явиться у Франції та Іспанії, а у 2025  у Німеччині.

Наверх