Авто Інформатор

Новини

Porsche 911 Turbo присвятили нову лінійку баскетбольного одягу та взуття

Porsche та Puma представили нову колекцію баскетбольного одягу та взуття жовто-чорної кольорової гами. Це останній проєкт, створений у співпраці із зіркою НБА ЛаМело Боллом.

Ідейними натхненниками колекції називають легендарний Porsche 911 Turbo та автомобільну промисловість Індіани. До неї увійшли дві пари кросівок, худі, куртки, футболки з принтами, спортивні штани та шорти. Саме кросівки — найяскравіший елемент нової лінійки.

Пару MB.03 у жовто-чорних кольорах з чорними або жовтими шнурками ви могли бачити на ногах Ламело Болла. Окрім смужок, схожих на сліди пазурів, кросівки прикрашають невеликі логотипи Porsche та Turbo.

Друга пара — All-Pro Nitro — виконана в тій же кольоровій гамі, але з меншими включеннями чорного. Логотипи Porsche та Turbo на них так само є, але вони не такі кричущі, як кросівки Puma, випущені в серпні минулого року до 60-річчя Porsche.

На сайтах Puma та Porsche Design продажі нової колекції стартували 14 лютого. Порядок цін — від 45 до 175 доларів. Також вона буде доступна у роздрібних магазинах Porsche Design, Foot Locker та Kids Foot Locker.

За останні роки Porsche та Puma випустили декілька модних колекцій. У середині 2022 року вони запустили спеціальну серію кросівок, присвячену 50-річчю Porsche 911 Carrera RS 2.7. На вибір пропонувалося 10 варіантів кольорів.

rewrite this content and keep HTML tags

Porsche та Puma представили нову колекцію баскетбольного одягу та взуття жовто-чорної кольорової гами. Це останній проєкт, створений у співпраці із зіркою НБА ЛаМело Боллом.

Ідейними натхненниками колекції називають легендарний Porsche 911 Turbo та автомобільну промисловість Індіани. До неї увійшли дві пари кросівок, худі, куртки, футболки з принтами, спортивні штани та шорти. Саме кросівки — найяскравіший елемент нової лінійки.

Пару MB.03 у жовто-чорних кольорах з чорними або жовтими шнурками ви могли бачити на ногах Ламело Болла. Окрім смужок, схожих на сліди пазурів, кросівки прикрашають невеликі логотипи Porsche та Turbo.

Друга пара — All-Pro Nitro — виконана в тій же кольоровій гамі, але з меншими включеннями чорного. Логотипи Porsche та Turbo на них так само є, але вони не такі кричущі, як кросівки Puma, випущені в серпні минулого року до 60-річчя Porsche.

На сайтах Puma та Porsche Design продажі нової колекції стартували 14 лютого. Порядок цін — від 45 до 175 доларів. Також вона буде доступна у роздрібних магазинах Porsche Design, Foot Locker та Kids Foot Locker.

За останні роки Porsche та Puma випустили декілька модних колекцій. У середині 2022 року вони запустили спеціальну серію кросівок, присвячену 50-річчю Porsche 911 Carrera RS 2.7. На вибір пропонувалося 10 варіантів кольорів.

Наверх