Авто

Porsche 911 Turbo присвятили нову лінійку баскетбольного одягу та взуття

Porsche та Puma представили нову колекцію баскетбольного одягу та взуття жовто-чорної кольорової гами. Це останній проєкт, створений у співпраці із зіркою НБА ЛаМело Боллом.

Ідейними натхненниками колекції називають легендарний Porsche 911 Turbo та автомобільну промисловість Індіани. До неї увійшли дві пари кросівок, худі, куртки, футболки з принтами, спортивні штани та шорти. Саме кросівки — найяскравіший елемент нової лінійки.

Реклама

Пару MB.03 у жовто-чорних кольорах з чорними або жовтими шнурками ви могли бачити на ногах Ламело Болла. Окрім смужок, схожих на сліди пазурів, кросівки прикрашають невеликі логотипи Porsche та Turbo.

Друга пара — All-Pro Nitro — виконана в тій же кольоровій гамі, але з меншими включеннями чорного. Логотипи Porsche та Turbo на них так само є, але вони не такі кричущі, як кросівки Puma, випущені в серпні минулого року до 60-річчя Porsche.

Реклама

На сайтах Puma та Porsche Design продажі нової колекції стартували 14 лютого. Порядок цін — від 45 до 175 доларів. Також вона буде доступна у роздрібних магазинах Porsche Design, Foot Locker та Kids Foot Locker.

За останні роки Porsche та Puma випустили декілька модних колекцій. У середині 2022 року вони запустили спеціальну серію кросівок, присвячену 50-річчю Porsche 911 Carrera RS 2.7. На вибір пропонувалося 10 варіантів кольорів.

Реклама

rewrite this content and keep HTML tags

Porsche та Puma представили нову колекцію баскетбольного одягу та взуття жовто-чорної кольорової гами. Це останній проєкт, створений у співпраці із зіркою НБА ЛаМело Боллом.

Ідейними натхненниками колекції називають легендарний Porsche 911 Turbo та автомобільну промисловість Індіани. До неї увійшли дві пари кросівок, худі, куртки, футболки з принтами, спортивні штани та шорти. Саме кросівки — найяскравіший елемент нової лінійки.

Реклама

Пару MB.03 у жовто-чорних кольорах з чорними або жовтими шнурками ви могли бачити на ногах Ламело Болла. Окрім смужок, схожих на сліди пазурів, кросівки прикрашають невеликі логотипи Porsche та Turbo.

Друга пара — All-Pro Nitro — виконана в тій же кольоровій гамі, але з меншими включеннями чорного. Логотипи Porsche та Turbo на них так само є, але вони не такі кричущі, як кросівки Puma, випущені в серпні минулого року до 60-річчя Porsche.

Реклама

На сайтах Puma та Porsche Design продажі нової колекції стартували 14 лютого. Порядок цін — від 45 до 175 доларів. Також вона буде доступна у роздрібних магазинах Porsche Design, Foot Locker та Kids Foot Locker.

За останні роки Porsche та Puma випустили декілька модних колекцій. У середині 2022 року вони запустили спеціальну серію кросівок, присвячену 50-річчю Porsche 911 Carrera RS 2.7. На вибір пропонувалося 10 варіантів кольорів.