Alpine завершує розробку нового електричного хот-хетчу на базі майбутнього Renault 5. Прем’єра нової «п’ятірки» відбудеться на автосалоні в Женеві, який відкриється 26 лютого. Гарячий хетчбек Alpine A290 EV повністю розсекретять у червні цього року.
Наразі він проходить випробування холодом у Швеції. Зокрема, інженери бренду сконцентровані на перевірці роботи електронної системи стабілізації та системи кондиціювання повітря та швидкості її розморожування. Також удосконалюються виготовлені на замовлення зимові шини розроблені Michelin.
Наразі компанія розкрила перші подробиці про інтер’єр автомобіля. Зі слів дизайнера інтер’єрів Джошуа Ріра, усередині серійний A290 буде на 1% схожий на шоу-кар. Тримісна кабіна з центрально розташованим водійським сидінням в серію не піде. Це швидше натяк на майбутні інтер’єри Alpine.
Хот-хетчу дісталося спортивне «квадратне» кермо, обтягнуте шкірою Nappa. Від сенсорних екранів повністю відмовилися на користь традиційних кнопок керування на передній панелі та кермі. Найважливіша інформація — швидкість та дальність пробігу — відображається на невеликому проєкційному дисплеї, розташованому над кермом. Також хетбеку дісталася кнопка «OV», натхненна Формулою 1, яка дозволяє збільшити потужність двигуна на 10 секунд. Загалом доступні три режими водіння: OV (обгін), RCH (підзарядка) та Drive.
У зовнішності Alpine A290 EV на спорідненість з Formula 1 вказують повітропроводи в передньому бампері та задній бічній панелі, які направляють повітря з боків для зменшення опору. Також варто відзначити характерне обважування з вуглецевого волокна та фальшиві вихлопні патрубки в задньому спліттері.
Представлений раніше прототип A290 був оснащений гоночним шасі, схваленими FIA, та двома двигунами, встановленими на передній осі. Серійна версія використовуватиме платформу CMF-BEV, на якій побудовано майбутній Renault 5. Французька марка вже розрекламувала динамічний потенціал своєї архітектури, в якій батарея встановлюється під автомобілем. Це дозволяє знизити центр ваги та покращити керованість. Ззаду у хот-хетчу встановлена незалежна багатоважільна підвіска.
Alpine допрацювала архітектуру CMF-BEV для кращої маневреності на низьких швидкостях та стабільності при прискоренні. З цією метою до підвіски Renault 5 додано гідравлічні відбійники. Це дозволило покращити плавність ходу та керованість. Векторизація крутного моменту на єдиному електродвигуні серійного A290 налаштована для імітації механічного диференціалу, що підвищує стійкість при гальмуванні та тягу при прискоренні на виході з повороту.
Габаритна довжина хот-хетчу — 3990 мм, ширина — 1820 мм при колісній базі 2530 мм. Зі слів директора з продукції Чарлі Біардо, компактні розміри роблять A290 стійким та маневреним на дорозі. Хот-хетч використовує ті ж чотирипоршневі гальма, що й спортивний A110, але вони переналаштовані для ефективного поєднання із системою регенерації енергії гальмування.
Товарний Alpine A290 EV у двох модифікаціях. Одну укомплектують «урізаною» версією двигуна Renault Megane E-Tech Electric потужністю 215 к.с. Інформацією про другу ще не розкрито. Очікується, що вона отримає двигун потужністю 268 к.с., розроблений Renault, Valeo та Valeo-Siemens. У виробництво такий агрегат планують запустити 2027 року.
Акумуляторний блок буде лише один — 52 кВт•год. Запас ходу досягне 383 км. Як повідомлялося раніше, батарея нового покоління розділена на чотири «великі модулі». Вона відрізняється більшою щільністю зберігання енергії та на 15 кг легша акумулятора Renault Zoe тієї ж ємності.
У продаж Alpine A290 EV надійде разом із Renault 5, на базі якого він створений. Очікується, що цінник «п’ятірки» буде нижчим, ніж у Zoe з його мінімальними 37 800 доларами. Тоді як A290 коштуватиме від 50 500 доларів, тобто буде дорожчим конкурентів Abarth 500e та Cupra Born.
rewrite this content and keep HTML tags
Alpine завершує розробку нового електричного хот-хетчу на базі майбутнього Renault 5. Прем’єра нової «п’ятірки» відбудеться на автосалоні в Женеві, який відкриється 26 лютого. Гарячий хетчбек Alpine A290 EV повністю розсекретять у червні цього року.
Наразі він проходить випробування холодом у Швеції. Зокрема, інженери бренду сконцентровані на перевірці роботи електронної системи стабілізації та системи кондиціювання повітря та швидкості її розморожування. Також удосконалюються виготовлені на замовлення зимові шини розроблені Michelin.
Наразі компанія розкрила перші подробиці про інтер’єр автомобіля. Зі слів дизайнера інтер’єрів Джошуа Ріра, усередині серійний A290 буде на 1% схожий на шоу-кар. Тримісна кабіна з центрально розташованим водійським сидінням в серію не піде. Це швидше натяк на майбутні інтер’єри Alpine.
Хот-хетчу дісталося спортивне «квадратне» кермо, обтягнуте шкірою Nappa. Від сенсорних екранів повністю відмовилися на користь традиційних кнопок керування на передній панелі та кермі. Найважливіша інформація — швидкість та дальність пробігу — відображається на невеликому проєкційному дисплеї, розташованому над кермом. Також хетбеку дісталася кнопка «OV», натхненна Формулою 1, яка дозволяє збільшити потужність двигуна на 10 секунд. Загалом доступні три режими водіння: OV (обгін), RCH (підзарядка) та Drive.
У зовнішності Alpine A290 EV на спорідненість з Formula 1 вказують повітропроводи в передньому бампері та задній бічній панелі, які направляють повітря з боків для зменшення опору. Також варто відзначити характерне обважування з вуглецевого волокна та фальшиві вихлопні патрубки в задньому спліттері.
Представлений раніше прототип A290 був оснащений гоночним шасі, схваленими FIA, та двома двигунами, встановленими на передній осі. Серійна версія використовуватиме платформу CMF-BEV, на якій побудовано майбутній Renault 5. Французька марка вже розрекламувала динамічний потенціал своєї архітектури, в якій батарея встановлюється під автомобілем. Це дозволяє знизити центр ваги та покращити керованість. Ззаду у хот-хетчу встановлена незалежна багатоважільна підвіска.
Alpine допрацювала архітектуру CMF-BEV для кращої маневреності на низьких швидкостях та стабільності при прискоренні. З цією метою до підвіски Renault 5 додано гідравлічні відбійники. Це дозволило покращити плавність ходу та керованість. Векторизація крутного моменту на єдиному електродвигуні серійного A290 налаштована для імітації механічного диференціалу, що підвищує стійкість при гальмуванні та тягу при прискоренні на виході з повороту.
Габаритна довжина хот-хетчу — 3990 мм, ширина — 1820 мм при колісній базі 2530 мм. Зі слів директора з продукції Чарлі Біардо, компактні розміри роблять A290 стійким та маневреним на дорозі. Хот-хетч використовує ті ж чотирипоршневі гальма, що й спортивний A110, але вони переналаштовані для ефективного поєднання із системою регенерації енергії гальмування.
Товарний Alpine A290 EV у двох модифікаціях. Одну укомплектують «урізаною» версією двигуна Renault Megane E-Tech Electric потужністю 215 к.с. Інформацією про другу ще не розкрито. Очікується, що вона отримає двигун потужністю 268 к.с., розроблений Renault, Valeo та Valeo-Siemens. У виробництво такий агрегат планують запустити 2027 року.
Акумуляторний блок буде лише один — 52 кВт•год. Запас ходу досягне 383 км. Як повідомлялося раніше, батарея нового покоління розділена на чотири «великі модулі». Вона відрізняється більшою щільністю зберігання енергії та на 15 кг легша акумулятора Renault Zoe тієї ж ємності.
У продаж Alpine A290 EV надійде разом із Renault 5, на базі якого він створений. Очікується, що цінник «п’ятірки» буде нижчим, ніж у Zoe з його мінімальними 37 800 доларами. Тоді як A290 коштуватиме від 50 500 доларів, тобто буде дорожчим конкурентів Abarth 500e та Cupra Born.