Авто Інформатор

Новини

В Україні виготовили новий спеціалізований автомобіль на шасі JAC N120

Група компаній «Будшляхмаш» днями відвантажила замовнику на Донеччину новий автомобіль для перевезення питної води – АЦ-5,1 на шасі JAC N120. Машина оснащена двосекційною 5,1-кубовою цистерною еліптичної форми, виготовленою з харчової, нержавіючої сталі.

Важливо, що між двома шарами сталі є теплоізоляційний матеріал. Відсік для роздачі води укомплектований автономним обігрівачем Webasto. Подача води здійснюється через гребінку з п’ятьма кранами. Цистерна обладнана двома бічними майданчиками та поручнями.

Зазначимо, що шасі JAC N120, розраховане на повну масу 12 т, нещодавно було модернізовано. Модель отримала оновлену зовнішність, включаючи іншу радіаторну решітку й світлодіодні фари. Також покращено інтер’єр – з’явилися більш сучасна панель приладів та крісла на пневмопідвісці.

Проте більш важливі зміни запроваджено під кабіною. Замість 3,76-літрового двигуна 166 к. с. з’явився потужніший, 206-сильний агрегат Cummins робочим об’ємом 4,46 л. Також машина відрізняється колесами збільшеного розміру – 22,5 дюймів, що підвищило стійкість до великих навантажень та покращило прохідність автомобіля на місцевості.

rewrite this content and keep HTML tags

Група компаній «Будшляхмаш» днями відвантажила замовнику на Донеччину новий автомобіль для перевезення питної води – АЦ-5,1 на шасі JAC N120. Машина оснащена двосекційною 5,1-кубовою цистерною еліптичної форми, виготовленою з харчової, нержавіючої сталі.

Важливо, що між двома шарами сталі є теплоізоляційний матеріал. Відсік для роздачі води укомплектований автономним обігрівачем Webasto. Подача води здійснюється через гребінку з п’ятьма кранами. Цистерна обладнана двома бічними майданчиками та поручнями.

Зазначимо, що шасі JAC N120, розраховане на повну масу 12 т, нещодавно було модернізовано. Модель отримала оновлену зовнішність, включаючи іншу радіаторну решітку й світлодіодні фари. Також покращено інтер’єр – з’явилися більш сучасна панель приладів та крісла на пневмопідвісці.

Проте більш важливі зміни запроваджено під кабіною. Замість 3,76-літрового двигуна 166 к. с. з’явився потужніший, 206-сильний агрегат Cummins робочим об’ємом 4,46 л. Також машина відрізняється колесами збільшеного розміру – 22,5 дюймів, що підвищило стійкість до великих навантажень та покращило прохідність автомобіля на місцевості.

Наверх