Авто Інформатор

Новини

Zagato представила новий спорткар зі знімною задньою частиною

Італійське кузовне ательє Zagato представило свій новий проєкт — спорткар AGTZ Twin Tail, який віддає шану «леманівському» Alpine A220. Побудований він на спортивному автомобілі Alpine A110 із середнім розташуванням двигуна.

Виглядає AGTZ Twin Tail приголомшливе, але головна його «родзинка» знімна задня частина кузова, що дозволяє власнику коригувати зовнішність спорткара. Для щоденних поїздок більше підійде коротка версія, тоді як для кращої аеродинаміки варіант з довгим хвістом. Подібний «хвіст» був у Alfa Romeo TZ1, Iso Rivolta GTZ та інших моделей Zagato до AGTZ.

Офіційної інформації про технічний бік Twin Tail немає. Імовірно, спорткар Zagato зберіг 1,8-літровий чотирициліндровий «турбомотор» Alpine A110 потужністю 249 к.с. У парі з 7-ступінчастою автоматичною коробкою з подвійним зчепленням він розганяє базовий задньопривідний спорткар від 0 до 100 км/год приблизно за 4,5 секунди. Споряджена маса AGTZ Twin Tail не озвучується. За рахунок «знімного хвоста» він повинен бути трохи важчим за базовий A110 з його 1102 кг.

Офіційна прем’єра AGTZ Twin Tail відбудеться у травні на Concorso d’Eleganza Villa d’Este. Загалом Zagato виготовить 19 екземплярів AGTZ Twin Tail. Незважаючи на мінімальний цінник у 650 тисяч євро, половина з них уже розпродана. Власники зможуть обрати будь-який колір кузова та інтер’єру. Перші три спорткари вже готові. Два з них забарвлені у сіно-білій гамі, третій у синьо-біло-червоній палітрі державного прапора Франції.

rewrite this content and keep HTML tags

Італійське кузовне ательє Zagato представило свій новий проєкт — спорткар AGTZ Twin Tail, який віддає шану «леманівському» Alpine A220. Побудований він на спортивному автомобілі Alpine A110 із середнім розташуванням двигуна.

Виглядає AGTZ Twin Tail приголомшливе, але головна його «родзинка» знімна задня частина кузова, що дозволяє власнику коригувати зовнішність спорткара. Для щоденних поїздок більше підійде коротка версія, тоді як для кращої аеродинаміки варіант з довгим хвістом. Подібний «хвіст» був у Alfa Romeo TZ1, Iso Rivolta GTZ та інших моделей Zagato до AGTZ.

Офіційної інформації про технічний бік Twin Tail немає. Імовірно, спорткар Zagato зберіг 1,8-літровий чотирициліндровий «турбомотор» Alpine A110 потужністю 249 к.с. У парі з 7-ступінчастою автоматичною коробкою з подвійним зчепленням він розганяє базовий задньопривідний спорткар від 0 до 100 км/год приблизно за 4,5 секунди. Споряджена маса AGTZ Twin Tail не озвучується. За рахунок «знімного хвоста» він повинен бути трохи важчим за базовий A110 з його 1102 кг.

Офіційна прем’єра AGTZ Twin Tail відбудеться у травні на Concorso d’Eleganza Villa d’Este. Загалом Zagato виготовить 19 екземплярів AGTZ Twin Tail. Незважаючи на мінімальний цінник у 650 тисяч євро, половина з них уже розпродана. Власники зможуть обрати будь-який колір кузова та інтер’єру. Перші три спорткари вже готові. Два з них забарвлені у сіно-білій гамі, третій у синьо-біло-червоній палітрі державного прапора Франції.

Наверх