Авто Інформатор

Новини

Новий Renault 5 здивував дизайном та характеристиками

Однією з найбільш значущих прем’єр Женевського автосалону 2024 року став новий Renault 5. Суперміні, відомий у США як «Le Car», через 28 років офіційно повернувся до Європи, причому як чистий електромобіль. Виробництво моделі попереднього, другого покоління завершилося 1996 року.

Новий суперміні — це серійна версія концепту 2021 року. Повна назва моделі Renault 5 E-tech Electric. Сучасний наступник хетчбека відрізняється ретро-футуристичним дизайном. Формою фар, вертикальними задніми ліхтарями та видатними колісними арками він нагадує попередній Renault 5. Інтегровані біля основи задніх стійок дверні ручки створюють ілюзію тридверного кузова, як у класичної моделі. На відміну від двох попередніх поколінь, які пропонувалися у трьох- або п’ятидверному кузові, новий суперміні доступний виключно з п’ятьма дверима. Кузови деяких версій електричного Renault 5 прикрашені червоними акцентами, як данина поваги R5 Turbo.

Інтер’єр автомобіля також розроблений у ретро-стилі. Про попередників нагадують прямокутні вентиляційні отвори та вертикальний рядок на передній панелі. Цифрова панель приладів доступна діагоналлю 7 або 10 дюймів, тоді сенсорний екран «мультимедійки» тільки 10,0-дюймовий.

Renault 5 E-Tech Electric — перша серійна модель на платформі AmpR Small, раніше відомої як CMF-B EV. Габаритна довжина хетчбека — 3,92 м, ширина — 1,77 м, висота — 1,5 м. Відстань між осями — 2,54 м. Об’єм багажного відділення — 326 л. Розмір колісних дисків — 18,0 дюймів. «Взуті» вони у шини 195/55 R18.

На ринку новинку пропонують із одним електродвигуном та батареєю ємністю 40 або 52 кВт•год. У парі з блоком меншої ємності віддача двигуна може становити 95 к.с. та 215 Нм або 120 к.с. та 225 Нм. З більшою батареєю двигун розвиває 150 к.с. та 245 Нм. З місця до 100 км/год топовий хетчбек прискорюється менше ніж за 8,0 секунд, від 80 до 120 км/год — менше ніж за 7,0 секунд. Максимальна швидкість всіх версій примусово обмежена електронікою на 150 км/год.

Споряджена маса хетчбека з меншим акумулятором становить 1350 кг, запас ходу — 300 км за WLTP. Із блоком більшої ємності автомобіль важить 1450 кг та проїжджає до 400 км.

Максимальна потужність заряджання змінним струмом для обох блоків 11 кВт, постійним — 80 кВт для меншого та 100 кВт для більшого. У разі використання терміналу постійного струму батареї поповнюються від 15 до 80% ємності за 30 хвилин. Renault 5 початкового рівня з двигуном потужністю 95 к.с. заряджання постійним струмом не підтримує.

Варто зазначити, що зарядка у хетчбека двоспрямована, тобто від акумулятора автомобіля може забезпечувати енергією побутові прилади. Ще одна «фішка» Renault 5 — логотип на кришці капота служить індикатором рівня заряду акумулятора. Також новий хетчбек отримав багатоважільну задню незалежну підвіску, тепловий насос для підігріву салону та систему рекуперації енергії гальмування.

У Європі цінник Renault 5 E-Tech Electric складає близько 25 000 євро. Пізніше цього року очікується «гаряча» версія хетчбеку від Alpine — Alpine A290.

rewrite this content and keep HTML tags

Однією з найбільш значущих прем’єр Женевського автосалону 2024 року став новий Renault 5. Суперміні, відомий у США як «Le Car», через 28 років офіційно повернувся до Європи, причому як чистий електромобіль. Виробництво моделі попереднього, другого покоління завершилося 1996 року.

Новий суперміні — це серійна версія концепту 2021 року. Повна назва моделі Renault 5 E-tech Electric. Сучасний наступник хетчбека відрізняється ретро-футуристичним дизайном. Формою фар, вертикальними задніми ліхтарями та видатними колісними арками він нагадує попередній Renault 5. Інтегровані біля основи задніх стійок дверні ручки створюють ілюзію тридверного кузова, як у класичної моделі. На відміну від двох попередніх поколінь, які пропонувалися у трьох- або п’ятидверному кузові, новий суперміні доступний виключно з п’ятьма дверима. Кузови деяких версій електричного Renault 5 прикрашені червоними акцентами, як данина поваги R5 Turbo.

Інтер’єр автомобіля також розроблений у ретро-стилі. Про попередників нагадують прямокутні вентиляційні отвори та вертикальний рядок на передній панелі. Цифрова панель приладів доступна діагоналлю 7 або 10 дюймів, тоді сенсорний екран «мультимедійки» тільки 10,0-дюймовий.

Renault 5 E-Tech Electric — перша серійна модель на платформі AmpR Small, раніше відомої як CMF-B EV. Габаритна довжина хетчбека — 3,92 м, ширина — 1,77 м, висота — 1,5 м. Відстань між осями — 2,54 м. Об’єм багажного відділення — 326 л. Розмір колісних дисків — 18,0 дюймів. «Взуті» вони у шини 195/55 R18.

На ринку новинку пропонують із одним електродвигуном та батареєю ємністю 40 або 52 кВт•год. У парі з блоком меншої ємності віддача двигуна може становити 95 к.с. та 215 Нм або 120 к.с. та 225 Нм. З більшою батареєю двигун розвиває 150 к.с. та 245 Нм. З місця до 100 км/год топовий хетчбек прискорюється менше ніж за 8,0 секунд, від 80 до 120 км/год — менше ніж за 7,0 секунд. Максимальна швидкість всіх версій примусово обмежена електронікою на 150 км/год.

Споряджена маса хетчбека з меншим акумулятором становить 1350 кг, запас ходу — 300 км за WLTP. Із блоком більшої ємності автомобіль важить 1450 кг та проїжджає до 400 км.

Максимальна потужність заряджання змінним струмом для обох блоків 11 кВт, постійним — 80 кВт для меншого та 100 кВт для більшого. У разі використання терміналу постійного струму батареї поповнюються від 15 до 80% ємності за 30 хвилин. Renault 5 початкового рівня з двигуном потужністю 95 к.с. заряджання постійним струмом не підтримує.

Варто зазначити, що зарядка у хетчбека двоспрямована, тобто від акумулятора автомобіля може забезпечувати енергією побутові прилади. Ще одна «фішка» Renault 5 — логотип на кришці капота служить індикатором рівня заряду акумулятора. Також новий хетчбек отримав багатоважільну задню незалежну підвіску, тепловий насос для підігріву салону та систему рекуперації енергії гальмування.

У Європі цінник Renault 5 E-Tech Electric складає близько 25 000 євро. Пізніше цього року очікується «гаряча» версія хетчбеку від Alpine — Alpine A290.

Наверх