Авто Інформатор

Новини

Представлений новий гоночний Aston Martin Vantage

Слідом за новим Aston Martin Vantage GT3 британська марка представила наступний Vantage GT4. Відповідно до правил чемпіонату гоночна версія не повинна сильно відрізнятися від дорожнього автомобіля. Як стверджують у компанії, Vantage GT4 ділить із дорожньою версією приблизно 80% механічних та конструктивних елементів. Зокрема, у них однакове алюмінієве шасі, двигун, трансмісія та більшість кузовних панелей.

З відмінностей можна відзначити великий передній спліттер, капот, що вентилюється, та масивне заднє крило. За даними Aston Martin, ці елементи значно збільшили притискну силу та зменшили лобовий опір у порівнянні зі старим Vantage GT4. Колісні диски у спорткару 18-дюймові, тоді як у дорожнього автомобіля діаметром 21 дюйм. Підвіска у GT4 з регульованими амортизаторами та великими можливостями регулювання розвалу коліс.

Стандартний 4,0-літровий Twin-Turbo V8 управляється спеціальним гоночним електронним блоком від Bosch Motorsport, переналаштованим фахівцями Aston Martin. У пару мотору передбачена 8-ступінчаста автоматична коробка передач, але робочих передач лише шість. Електроніка блокує дві верхні передачі та вимикає автоматичне перемикання. Інші шість перемикаються вручну за допомогою підрульових «пелюсток».

Повністю перероблений салон укомплектований цифровими дисплеями. Місце центральної консолі зайняла карбонова конструкція з різними елементами керування. Також на своїх місцях обов’язкові для гоночних автомобілів каркас безпеки та система пожежогасіння.

Вартість нового Vantage GT4 не уточнюється. Цього року Aston Martin планує виготовити понад 40 таких автомобілів.

rewrite this content and keep HTML tags

Слідом за новим Aston Martin Vantage GT3 британська марка представила наступний Vantage GT4. Відповідно до правил чемпіонату гоночна версія не повинна сильно відрізнятися від дорожнього автомобіля. Як стверджують у компанії, Vantage GT4 ділить із дорожньою версією приблизно 80% механічних та конструктивних елементів. Зокрема, у них однакове алюмінієве шасі, двигун, трансмісія та більшість кузовних панелей.

З відмінностей можна відзначити великий передній спліттер, капот, що вентилюється, та масивне заднє крило. За даними Aston Martin, ці елементи значно збільшили притискну силу та зменшили лобовий опір у порівнянні зі старим Vantage GT4. Колісні диски у спорткару 18-дюймові, тоді як у дорожнього автомобіля діаметром 21 дюйм. Підвіска у GT4 з регульованими амортизаторами та великими можливостями регулювання розвалу коліс.

Стандартний 4,0-літровий Twin-Turbo V8 управляється спеціальним гоночним електронним блоком від Bosch Motorsport, переналаштованим фахівцями Aston Martin. У пару мотору передбачена 8-ступінчаста автоматична коробка передач, але робочих передач лише шість. Електроніка блокує дві верхні передачі та вимикає автоматичне перемикання. Інші шість перемикаються вручну за допомогою підрульових «пелюсток».

Повністю перероблений салон укомплектований цифровими дисплеями. Місце центральної консолі зайняла карбонова конструкція з різними елементами керування. Також на своїх місцях обов’язкові для гоночних автомобілів каркас безпеки та система пожежогасіння.

Вартість нового Vantage GT4 не уточнюється. Цього року Aston Martin планує виготовити понад 40 таких автомобілів.

Наверх