Авто Інформатор

Новини

У Берліні презентують водневий автобус Mercedes-Benz із запасом ходу 400 км

На виставці Mobility Move 2024, яка пройде в Берліні з 5 по 7 березня, компанія Daimler Buses вперше покаже свій зчленований електричний автобус з водневими паливними елементами як розширювач діапазону – Mercedes-Benz eCitaro G.

Міська модель з низькою підлогою має передові літій-іонні батареї NMC3 з високою щільністю енергії. На виставленій машині це чотири блоки загальною ємністю 392 кВт.год, хоча можливе застосування і трьох блоків. Установку на паливних елементах потужністю 60 кВт живлять шість (опція – сім) балонів, кожен із яких вміщує по 5 кг водню.

Все це забезпечує запас ходу до 400 км. Зарядка може здійснюватися від станцій до 150 кВт через роз’єми зліва та праворуч по борту, над переднім колесом; на замовлення вони можуть бути встановлені в носовій частині та в кормі.

Mercedes-Benz eCitaro G оснащений двома ведучими портальними мостами, з електромотором біля кожного колеса, що розвиває 141 кВт та 494 Нм. Завдяки фіксованому передавальному числу на кожне колесо передається вражаючий крутний момент – 10 000 Нм, що дозволяє ефективно долати підйоми.

Салон електробуса має 47 комфортабельних сидінь City Star Eco. Для зручності пасажирів є система нахилу кузова kneeling, а 29-дюймові TFT-монітори дозволяють легко зчитувати інформацію за маршрутом. До послуг також найновіший автоматичний кондиціонер EvoTermatic basic з тепловим насосом та активним противірусним фільтром.

У базове оснащення машини входить система моніторингу тиску в шинах (TPM), датчик дощу, LED фари ближнього та дальнього світла, а також світлодіодні задні ліхтарі. За безпекою окрім EBS та ASR слідкують ряд передових систем допомоги водієві. Це Sideguard Assist, яка дозволяє виявити у сліпих зонах пішоходів та велосипедистів, а також перша у світі система активного гальмування для міських автобусів – Preventive Brake Assist. Для покращення оглядовості з місця водія застосовані камери з кутом охоплення 270 град.

rewrite this content and keep HTML tags

На виставці Mobility Move 2024, яка пройде в Берліні з 5 по 7 березня, компанія Daimler Buses вперше покаже свій зчленований електричний автобус з водневими паливними елементами як розширювач діапазону – Mercedes-Benz eCitaro G.

Міська модель з низькою підлогою має передові літій-іонні батареї NMC3 з високою щільністю енергії. На виставленій машині це чотири блоки загальною ємністю 392 кВт.год, хоча можливе застосування і трьох блоків. Установку на паливних елементах потужністю 60 кВт живлять шість (опція – сім) балонів, кожен із яких вміщує по 5 кг водню.

Все це забезпечує запас ходу до 400 км. Зарядка може здійснюватися від станцій до 150 кВт через роз’єми зліва та праворуч по борту, над переднім колесом; на замовлення вони можуть бути встановлені в носовій частині та в кормі.

Mercedes-Benz eCitaro G оснащений двома ведучими портальними мостами, з електромотором біля кожного колеса, що розвиває 141 кВт та 494 Нм. Завдяки фіксованому передавальному числу на кожне колесо передається вражаючий крутний момент – 10 000 Нм, що дозволяє ефективно долати підйоми.

Салон електробуса має 47 комфортабельних сидінь City Star Eco. Для зручності пасажирів є система нахилу кузова kneeling, а 29-дюймові TFT-монітори дозволяють легко зчитувати інформацію за маршрутом. До послуг також найновіший автоматичний кондиціонер EvoTermatic basic з тепловим насосом та активним противірусним фільтром.

У базове оснащення машини входить система моніторингу тиску в шинах (TPM), датчик дощу, LED фари ближнього та дальнього світла, а також світлодіодні задні ліхтарі. За безпекою окрім EBS та ASR слідкують ряд передових систем допомоги водієві. Це Sideguard Assist, яка дозволяє виявити у сліпих зонах пішоходів та велосипедистів, а також перша у світі система активного гальмування для міських автобусів – Preventive Brake Assist. Для покращення оглядовості з місця водія застосовані камери з кутом охоплення 270 град.

Наверх