Оновлений Hyundai Staria доступний з новою гібридною версією. Зовні гібридний фургон/мінівен нічим не відрізняється від «паливних» модифікацій. Основний його плюс — більша потужність та економічність.
Гібридний Staria укомплектували 1,6-літровим чотирициліндровим бензиновим двигуном віддачею 180 к.с. та 265 Нм. Йому допомагає 73-сильний електродвигун з крутним моментом 304 Нм. Сукупна віддача силової установки — 245 л.с. та 367 Нм. Шестиступінчаста автоматична коробка передач відправляє всю цю міць на передню вісь. Споряджена маса гібриду — 2220 кг. Комбінована витрата палива — 7,7 л/100 км.
Пасажирський Staria Tourer доступний з 9 або 11 сидіннями. Версію Cargo (LCV) можна замовити із 3 або 5 сидіннями. За доплату запропоновано цифрову панель приладів та 10,25-дюймову дислей мультимедійною системою з характерною для гібрида графікою. Також доступні сидіння з підігрівом та вентиляцією, автоматичний клімат-контроль та набір систем інтелектуальної допомоги водію (ADAS).
В арсеналі оновленого Hyundai Staria з’явилися порт USB-C, новий смарт-ключ та передні датчики паркування. Розсувні бічні двері тепер працюють трохи повільніше. Крім того, за доплату запропоновано низку оригінальних аксесуарів. Наприклад, столик-перегородка для багажу, складане крісло, вішак для задніх дверей та висувна вантажна підлога для моделей LCV.
У Південній Кореї прийом бронювань Hyundai Staria Hybrid вже почався. Ціни стартують від 25 700 доларів за версію Cargo та від 27 370 доларів за Tourer. На решті ринків електрифікований фургон очікується пізніше цього року.
rewrite this content and keep HTML tags
Оновлений Hyundai Staria доступний з новою гібридною версією. Зовні гібридний фургон/мінівен нічим не відрізняється від «паливних» модифікацій. Основний його плюс — більша потужність та економічність.
Гібридний Staria укомплектували 1,6-літровим чотирициліндровим бензиновим двигуном віддачею 180 к.с. та 265 Нм. Йому допомагає 73-сильний електродвигун з крутним моментом 304 Нм. Сукупна віддача силової установки — 245 л.с. та 367 Нм. Шестиступінчаста автоматична коробка передач відправляє всю цю міць на передню вісь. Споряджена маса гібриду — 2220 кг. Комбінована витрата палива — 7,7 л/100 км.
Пасажирський Staria Tourer доступний з 9 або 11 сидіннями. Версію Cargo (LCV) можна замовити із 3 або 5 сидіннями. За доплату запропоновано цифрову панель приладів та 10,25-дюймову дислей мультимедійною системою з характерною для гібрида графікою. Також доступні сидіння з підігрівом та вентиляцією, автоматичний клімат-контроль та набір систем інтелектуальної допомоги водію (ADAS).
В арсеналі оновленого Hyundai Staria з’явилися порт USB-C, новий смарт-ключ та передні датчики паркування. Розсувні бічні двері тепер працюють трохи повільніше. Крім того, за доплату запропоновано низку оригінальних аксесуарів. Наприклад, столик-перегородка для багажу, складане крісло, вішак для задніх дверей та висувна вантажна підлога для моделей LCV.
У Південній Кореї прийом бронювань Hyundai Staria Hybrid вже почався. Ціни стартують від 25 700 доларів за версію Cargo та від 27 370 доларів за Tourer. На решті ринків електрифікований фургон очікується пізніше цього року.