Авто

Представлений перший у світі авіаційний паливозаправник на електричній вантажівці Mercedes-Benz

Відтепер в аеропорту Штутгарта працюватиме перший світі авіаційний паливозаправник, збудований на шасі електричної вантажівки Daimler Truck. У даному випадку для сервісної служби Skytanking поставили сідельний тягач моделі eEconic колісної формули 6х2.

У парі з ним працює напівпричіп-цистерна місткістю 40000 л від компанії Esterer. До речі, для цього виробника спеціалізованого обладнання це перший продукт для повністю електричного тягача.

Реклама

Потужний насос встановлений на самому тягачі та живиться, що цікаво, від основних акумуляторів автомобіля. Його продуктивність складає 1500 л/хв, що дозволяє заправити звичайний чартерний лайнер лише за 20 хвилин. Однак насправді на це йде менше часу, тому що через міркування безпеки паливні баки літаком не бувають повністю порожніми, так само як і до верху заповненими.

Реклама

Зазначимо, що модель Mercedes-Benz eEconic оснащена кабіною Direct Vision, що розташована досить низько. Через велике лобове скло, що має функцію підігріву Thermocontrol, забезпечується відмінна оглядовість навіть у складних погодних умовах. А низький рівень підлоги полегшує посадку-висадку операторів. Габаритна висота автопоїзда не перевищує 2,8 м, що дозволяє працювати безпосередньо під крилом літака, в яке, як відомо, й інтегрований паливний бак.

Реклама

Повна маса паливозаправника у складі Mercedes-Benz eEconic складає 50 т. Тягач укомплектований електричним мостом із двома електромоторами, що розвивають постійну потужність 330 кВт. Ємності батарей вистачає на повноцінну роботу протягом дня. Акумулятори можуть заряджатися постійним струмом потужністю до 160 кВт. Підвищити автономність роботи дозволяє система рекуперації.

Новий авіаційний паливозаправник допоможе аеропорту Штутгарта досягти поставленої мети – до 2030 року зробити обслуговування літаків кліматично-нейтральним, а до 2040 року звести викиди парникових газів до нуля.

Реклама

rewrite this content and keep HTML tags

Відтепер в аеропорту Штутгарта працюватиме перший світі авіаційний паливозаправник, збудований на шасі електричної вантажівки Daimler Truck. У даному випадку для сервісної служби Skytanking поставили сідельний тягач моделі eEconic колісної формули 6х2.

У парі з ним працює напівпричіп-цистерна місткістю 40000 л від компанії Esterer. До речі, для цього виробника спеціалізованого обладнання це перший продукт для повністю електричного тягача.

Реклама

Потужний насос встановлений на самому тягачі та живиться, що цікаво, від основних акумуляторів автомобіля. Його продуктивність складає 1500 л/хв, що дозволяє заправити звичайний чартерний лайнер лише за 20 хвилин. Однак насправді на це йде менше часу, тому що через міркування безпеки паливні баки літаком не бувають повністю порожніми, так само як і до верху заповненими.

Зазначимо, що модель Mercedes-Benz eEconic оснащена кабіною Direct Vision, що розташована досить низько. Через велике лобове скло, що має функцію підігріву Thermocontrol, забезпечується відмінна оглядовість навіть у складних погодних умовах. А низький рівень підлоги полегшує посадку-висадку операторів. Габаритна висота автопоїзда не перевищує 2,8 м, що дозволяє працювати безпосередньо під крилом літака, в яке, як відомо, й інтегрований паливний бак.

Повна маса паливозаправника у складі Mercedes-Benz eEconic складає 50 т. Тягач укомплектований електричним мостом із двома електромоторами, що розвивають постійну потужність 330 кВт. Ємності батарей вистачає на повноцінну роботу протягом дня. Акумулятори можуть заряджатися постійним струмом потужністю до 160 кВт. Підвищити автономність роботи дозволяє система рекуперації.

Новий авіаційний паливозаправник допоможе аеропорту Штутгарта досягти поставленої мети – до 2030 року зробити обслуговування літаків кліматично-нейтральним, а до 2040 року звести викиди парникових газів до нуля.