Toyota представила новий гібридний концепт C-HR Plug-in Hybrid 220, який став продовженням популярного в Європі кросовера C-HR. За даними компанії, з моменту його появи на ринку у 2017 році продажі моделі склали майже 900 тисяч одиниць.
Зберігши купеподібний силуєт базової моделі, новий плагін-гібрид відрізняється ширшою та впевненішою посадкою. Зокрема, завдяки укороченому передньому звису та оригінальним легкосплавним 20,0-дюймовим колісним дискам.
Салон концепту укомплектований двома 12,3-дюймовими екранами: цифрова панель приладів та мультимедійна система Toyota Smart Connect із вбудованим голосовим асистентом. Також у розпорядженні водія проєкційний дисплей. Доповнюють затишну атмосферу салону панорамний дах та 64-колірне кругове підсвічування.
Побудовано C-HR Plug-in Hybrid 220 на новій модульній платформі Toyota New Global Architecture (TNGA). Плагін-гібрид оснащений ефективною гібридною системою Toyota п’ятого покоління. У її складі 2,0-літровий бензиновий мотор потужністю 152 к.с. та встановлений на передній осі 163-сильний електродвигун. Сукупна потужність агрегатів — 223 к.с. За даними виробника, від 0 до 100 км/год такий кросовер пришвидшується за 7,4 секунди. Ємність літій-іонного акумуляторного блоку — 13,6 кВт•год. Запас ходу на електротязі — 66 км WLTP.
Плагін-гібрид отримав 17,0-дюймові гальмівні супорти та спеціальні гальмівні диски, оновлену педаль гальма та новітні системи контролю стійкості автомобіля. Також в арсеналі новинки система Toyota T-Mate, яка включає низку функцій активної безпеки та допомоги водієві Safety Sense третього покоління.
Термін виходу серійної версії Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 не уточнюється.
rewrite this content and keep HTML tags
Toyota представила новий гібридний концепт C-HR Plug-in Hybrid 220, який став продовженням популярного в Європі кросовера C-HR. За даними компанії, з моменту його появи на ринку у 2017 році продажі моделі склали майже 900 тисяч одиниць.
Зберігши купеподібний силуєт базової моделі, новий плагін-гібрид відрізняється ширшою та впевненішою посадкою. Зокрема, завдяки укороченому передньому звису та оригінальним легкосплавним 20,0-дюймовим колісним дискам.
Салон концепту укомплектований двома 12,3-дюймовими екранами: цифрова панель приладів та мультимедійна система Toyota Smart Connect із вбудованим голосовим асистентом. Також у розпорядженні водія проєкційний дисплей. Доповнюють затишну атмосферу салону панорамний дах та 64-колірне кругове підсвічування.
Побудовано C-HR Plug-in Hybrid 220 на новій модульній платформі Toyota New Global Architecture (TNGA). Плагін-гібрид оснащений ефективною гібридною системою Toyota п’ятого покоління. У її складі 2,0-літровий бензиновий мотор потужністю 152 к.с. та встановлений на передній осі 163-сильний електродвигун. Сукупна потужність агрегатів — 223 к.с. За даними виробника, від 0 до 100 км/год такий кросовер пришвидшується за 7,4 секунди. Ємність літій-іонного акумуляторного блоку — 13,6 кВт•год. Запас ходу на електротязі — 66 км WLTP.
Плагін-гібрид отримав 17,0-дюймові гальмівні супорти та спеціальні гальмівні диски, оновлену педаль гальма та новітні системи контролю стійкості автомобіля. Також в арсеналі новинки система Toyota T-Mate, яка включає низку функцій активної безпеки та допомоги водієві Safety Sense третього покоління.
Термін виходу серійної версії Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 не уточнюється.