Авто Інформатор

Новини

Rivian представив одразу два компактні електрокросовери — R2 та R3

Сьогодні у Tesla з’явилися одразу два конкуренти. Електричний стартап Rivian з Іллінойсу представив два нові кросовери — раніше обіцяний бюджетний R2 та його меншого брата R3.

Здебільшого сьогоднішня презентація була присвячена R2. Це другий кросовер та четверта серійна модель бренду. У сімейній лінійці йому відведено щабель нижче більшого R1S.

Габаритна довжина R2 — 4714 мм, ширина — 2144 мм (з дзеркалами), висота — 1699 мм. Розмір колісної бази — 2936 мм. Він на 318 мм коротший за R1S та менш пристосований бездоріжжям. Хоча всі задатки для їзди на вибоїнах у нього є. Дорожній просвіт у цього «малюка» 289 мм, кут в’їзду — 25 градусів, кут з’їзду — 27 градусів. Для порівняння дорожній просвіт R1S — 378 мм.

Дизайн «бюджетника» розроблений відповідно до стилістики Rivian: спартанський квадратний кузов з фірмовою оптикою. П’ятимісний салон укомплектований подвійним екраном (панель приладів та мультимедійка). З цікавого — два бардачки та сидіння, що повністю розкладаються, в першому й задньому ряду. У розкладеному стані вони утворюють просторе спальне місце. Для їзди «з вітерцем» задні бічні стекла та скло багажних дверей опускаються.

Rivian R2 доступний з одно-, дво- та тримоторною силовою установкою. У першому випадку привід задній. Інші два варіанти повнопривідні. Запас ходу всіх модифікацій — «понад 480 км». Точні цифри не озвучуються. Як стверджується, топова версія кросовера здатна прискоритись від 0 до 96 км/год менш ніж за 3,0 секунди.

Інформації про тягову батарею немає. Відомо лише, що Rivian R2 відповідає північноамериканському стандарту зарядки, тобто може заряджати на Tesla Supercharger. Цінник у 45 000 доларів у США відкриє йому доступ до федеральної податкової пільги на електромобілі у 7500 доларів. Для порівняння, базовий Tesla Model Y із запасом ходу 500 км та часом прискорення до «сотні» 3,5 секунди коштує 43 990 доларів.

У дилерів Rivian R2 з’явиться в першій половині 2026 року, але бронювання вже приймаються. Компанії ще доведеться побудувати завод для його виробництва.

Інформації про другий сьогоднішній дебютант — R3 — практично немає. Відомо, що він менший й отримає спортивну версію R3X. Саме її й показали під час презентації. Візуально R3X відрізняється збільшеним дорожнім просвітом та додатковим захистом кузова. Спортивний характер кросовера підкреслено помаранчевими акцентами на корпусах дзеркал, бамперах, колісних арках та деяких інших місцях.

У салоні двоколірні чорно-бежеві сидіння з помаранчевими вставками. У оздобленні використані екологічно чисті матеріали, такі як пробка та адонований метал.

Більше інформації про лінійку нових кросоверів Rivian — R2, R3 та R3X — з’явиться найближчими тижнями.

rewrite this content and keep HTML tags

Сьогодні у Tesla з’явилися одразу два конкуренти. Електричний стартап Rivian з Іллінойсу представив два нові кросовери — раніше обіцяний бюджетний R2 та його меншого брата R3.

Здебільшого сьогоднішня презентація була присвячена R2. Це другий кросовер та четверта серійна модель бренду. У сімейній лінійці йому відведено щабель нижче більшого R1S.

Габаритна довжина R2 — 4714 мм, ширина — 2144 мм (з дзеркалами), висота — 1699 мм. Розмір колісної бази — 2936 мм. Він на 318 мм коротший за R1S та менш пристосований бездоріжжям. Хоча всі задатки для їзди на вибоїнах у нього є. Дорожній просвіт у цього «малюка» 289 мм, кут в’їзду — 25 градусів, кут з’їзду — 27 градусів. Для порівняння дорожній просвіт R1S — 378 мм.

Дизайн «бюджетника» розроблений відповідно до стилістики Rivian: спартанський квадратний кузов з фірмовою оптикою. П’ятимісний салон укомплектований подвійним екраном (панель приладів та мультимедійка). З цікавого — два бардачки та сидіння, що повністю розкладаються, в першому й задньому ряду. У розкладеному стані вони утворюють просторе спальне місце. Для їзди «з вітерцем» задні бічні стекла та скло багажних дверей опускаються.

Rivian R2 доступний з одно-, дво- та тримоторною силовою установкою. У першому випадку привід задній. Інші два варіанти повнопривідні. Запас ходу всіх модифікацій — «понад 480 км». Точні цифри не озвучуються. Як стверджується, топова версія кросовера здатна прискоритись від 0 до 96 км/год менш ніж за 3,0 секунди.

Інформації про тягову батарею немає. Відомо лише, що Rivian R2 відповідає північноамериканському стандарту зарядки, тобто може заряджати на Tesla Supercharger. Цінник у 45 000 доларів у США відкриє йому доступ до федеральної податкової пільги на електромобілі у 7500 доларів. Для порівняння, базовий Tesla Model Y із запасом ходу 500 км та часом прискорення до «сотні» 3,5 секунди коштує 43 990 доларів.

У дилерів Rivian R2 з’явиться в першій половині 2026 року, але бронювання вже приймаються. Компанії ще доведеться побудувати завод для його виробництва.

Інформації про другий сьогоднішній дебютант — R3 — практично немає. Відомо, що він менший й отримає спортивну версію R3X. Саме її й показали під час презентації. Візуально R3X відрізняється збільшеним дорожнім просвітом та додатковим захистом кузова. Спортивний характер кросовера підкреслено помаранчевими акцентами на корпусах дзеркал, бамперах, колісних арках та деяких інших місцях.

У салоні двоколірні чорно-бежеві сидіння з помаранчевими вставками. У оздобленні використані екологічно чисті матеріали, такі як пробка та адонований метал.

Більше інформації про лінійку нових кросоверів Rivian — R2, R3 та R3X — з’явиться найближчими тижнями.

Наверх