Авто

Rivian представив одразу два компактні електрокросовери — R2 та R3

Сьогодні у Tesla з’явилися одразу два конкуренти. Електричний стартап Rivian з Іллінойсу представив два нові кросовери — раніше обіцяний бюджетний R2 та його меншого брата R3.

Здебільшого сьогоднішня презентація була присвячена R2. Це другий кросовер та четверта серійна модель бренду. У сімейній лінійці йому відведено щабель нижче більшого R1S.

Реклама

Габаритна довжина R2 — 4714 мм, ширина — 2144 мм (з дзеркалами), висота — 1699 мм. Розмір колісної бази — 2936 мм. Він на 318 мм коротший за R1S та менш пристосований бездоріжжям. Хоча всі задатки для їзди на вибоїнах у нього є. Дорожній просвіт у цього «малюка» 289 мм, кут в’їзду — 25 градусів, кут з’їзду — 27 градусів. Для порівняння дорожній просвіт R1S — 378 мм.

Дизайн «бюджетника» розроблений відповідно до стилістики Rivian: спартанський квадратний кузов з фірмовою оптикою. П’ятимісний салон укомплектований подвійним екраном (панель приладів та мультимедійка). З цікавого — два бардачки та сидіння, що повністю розкладаються, в першому й задньому ряду. У розкладеному стані вони утворюють просторе спальне місце. Для їзди «з вітерцем» задні бічні стекла та скло багажних дверей опускаються.

Реклама

Rivian R2 доступний з одно-, дво- та тримоторною силовою установкою. У першому випадку привід задній. Інші два варіанти повнопривідні. Запас ходу всіх модифікацій — «понад 480 км». Точні цифри не озвучуються. Як стверджується, топова версія кросовера здатна прискоритись від 0 до 96 км/год менш ніж за 3,0 секунди.

Інформації про тягову батарею немає. Відомо лише, що Rivian R2 відповідає північноамериканському стандарту зарядки, тобто може заряджати на Tesla Supercharger. Цінник у 45 000 доларів у США відкриє йому доступ до федеральної податкової пільги на електромобілі у 7500 доларів. Для порівняння, базовий Tesla Model Y із запасом ходу 500 км та часом прискорення до «сотні» 3,5 секунди коштує 43 990 доларів.

Реклама

У дилерів Rivian R2 з’явиться в першій половині 2026 року, але бронювання вже приймаються. Компанії ще доведеться побудувати завод для його виробництва.

Інформації про другий сьогоднішній дебютант — R3 — практично немає. Відомо, що він менший й отримає спортивну версію R3X. Саме її й показали під час презентації. Візуально R3X відрізняється збільшеним дорожнім просвітом та додатковим захистом кузова. Спортивний характер кросовера підкреслено помаранчевими акцентами на корпусах дзеркал, бамперах, колісних арках та деяких інших місцях.

Реклама

У салоні двоколірні чорно-бежеві сидіння з помаранчевими вставками. У оздобленні використані екологічно чисті матеріали, такі як пробка та адонований метал.

Реклама

Більше інформації про лінійку нових кросоверів Rivian — R2, R3 та R3X — з’явиться найближчими тижнями.

rewrite this content and keep HTML tags

Сьогодні у Tesla з’явилися одразу два конкуренти. Електричний стартап Rivian з Іллінойсу представив два нові кросовери — раніше обіцяний бюджетний R2 та його меншого брата R3.

Здебільшого сьогоднішня презентація була присвячена R2. Це другий кросовер та четверта серійна модель бренду. У сімейній лінійці йому відведено щабель нижче більшого R1S.

Габаритна довжина R2 — 4714 мм, ширина — 2144 мм (з дзеркалами), висота — 1699 мм. Розмір колісної бази — 2936 мм. Він на 318 мм коротший за R1S та менш пристосований бездоріжжям. Хоча всі задатки для їзди на вибоїнах у нього є. Дорожній просвіт у цього «малюка» 289 мм, кут в’їзду — 25 градусів, кут з’їзду — 27 градусів. Для порівняння дорожній просвіт R1S — 378 мм.

Дизайн «бюджетника» розроблений відповідно до стилістики Rivian: спартанський квадратний кузов з фірмовою оптикою. П’ятимісний салон укомплектований подвійним екраном (панель приладів та мультимедійка). З цікавого — два бардачки та сидіння, що повністю розкладаються, в першому й задньому ряду. У розкладеному стані вони утворюють просторе спальне місце. Для їзди «з вітерцем» задні бічні стекла та скло багажних дверей опускаються.

Rivian R2 доступний з одно-, дво- та тримоторною силовою установкою. У першому випадку привід задній. Інші два варіанти повнопривідні. Запас ходу всіх модифікацій — «понад 480 км». Точні цифри не озвучуються. Як стверджується, топова версія кросовера здатна прискоритись від 0 до 96 км/год менш ніж за 3,0 секунди.

Інформації про тягову батарею немає. Відомо лише, що Rivian R2 відповідає північноамериканському стандарту зарядки, тобто може заряджати на Tesla Supercharger. Цінник у 45 000 доларів у США відкриє йому доступ до федеральної податкової пільги на електромобілі у 7500 доларів. Для порівняння, базовий Tesla Model Y із запасом ходу 500 км та часом прискорення до «сотні» 3,5 секунди коштує 43 990 доларів.

У дилерів Rivian R2 з’явиться в першій половині 2026 року, але бронювання вже приймаються. Компанії ще доведеться побудувати завод для його виробництва.

Інформації про другий сьогоднішній дебютант — R3 — практично немає. Відомо, що він менший й отримає спортивну версію R3X. Саме її й показали під час презентації. Візуально R3X відрізняється збільшеним дорожнім просвітом та додатковим захистом кузова. Спортивний характер кросовера підкреслено помаранчевими акцентами на корпусах дзеркал, бамперах, колісних арках та деяких інших місцях.

У салоні двоколірні чорно-бежеві сидіння з помаранчевими вставками. У оздобленні використані екологічно чисті матеріали, такі як пробка та адонований метал.

Більше інформації про лінійку нових кросоверів Rivian — R2, R3 та R3X — з’явиться найближчими тижнями.