Авто Інформатор

Новини

Представлено новий Mercedes-AMG E53

Mercedes-Benz E-Class вперше став гібридом, що заряджається. Новинка з повною назвою Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic+ доступна в кузові седан та універсал. Від старого AMG E53 плагін-гібриди відрізняються потужнішим двигуном. Хоча зазвичай в електрифікованих версіях використовуються «скромніші» ДВЗ.

Гібрид оснащений 443-сильним 3,0-літровим шестициліндровим бензиновим мотором із турбонаддувом. ДВЗ доповненим електродвигуном на 161 к.с., вбудованим у 9-ступінчасту автоматичну коробку передач. Загальна потужність силової установки 577 к.с. При активації системи керування запуском Race Start потужність тимчасово зростає до 603 к.с. Максимальний крутний момент досягає 750 Нм. Для порівняння попередній E53 пропонував 429 к.с. та 520 Нм крутного моменту.

За даними виробника, з місця до 100 км/год Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic+ прискорюється за 3,8 секунди у кузові седан та за 3,9 секунди у кузові універсал. Максимальна швидкість в обох випадках примусово обмежена електронікою на 250 км/год. Пакет AMG Driver’s Package пересуває обмежувач на 280 км/год для седана та на 275 км/год для універсала. При цьому на електротязі обидва можуть пересуватися з максимальною швидкістю 140 км/год. Встановлений під підлогою багажника акумуляторний блок ємністю 21,22 кВт год забезпечує електричний пробіг понад 100 км за WLTP.

Від звичайного Mercedes-Benz E-Class плагін-гібрид відрізняється жорсткішим кузовом, посиленим гальмами та наявністю стандартного керування задніми колесами. Система повного приводу поєднується з адаптивною підвіскою з регульованим демпфуванням.

Зовні гібридний Mercedes-AMG E53 відрізняється більш агресивним дизайном та виглядає трохи ширшим за звичайний E-Class. Зокрема, за рахунок розширених передніх крил. Також йому дісталася сітчаста решітка радіатора з підсвічуванням та чотири круглі патрубки вихлопної системи.

Випускати AMG E53 у кузові купе та кабріолет не планують. А ось новий AMG E63, прем’єра якого очікується 2025 року, можуть також підключити до розетки. На жаль, потужний V8 зберегти не вдасться. Його місце займе рядна «шістка».

Ще одна неприємна новина для шанувальників бренду — новий седан Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic+ буде ексклюзивом для ринку США. У дилерів він з’явиться пізніше цього року. Ціни оголосять ближче до старту продажу. Рекомендований роздрібний цінник AMG E53 складав 81 300 доларів.

rewrite this content and keep HTML tags

Mercedes-Benz E-Class вперше став гібридом, що заряджається. Новинка з повною назвою Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic+ доступна в кузові седан та універсал. Від старого AMG E53 плагін-гібриди відрізняються потужнішим двигуном. Хоча зазвичай в електрифікованих версіях використовуються «скромніші» ДВЗ.

Гібрид оснащений 443-сильним 3,0-літровим шестициліндровим бензиновим мотором із турбонаддувом. ДВЗ доповненим електродвигуном на 161 к.с., вбудованим у 9-ступінчасту автоматичну коробку передач. Загальна потужність силової установки 577 к.с. При активації системи керування запуском Race Start потужність тимчасово зростає до 603 к.с. Максимальний крутний момент досягає 750 Нм. Для порівняння попередній E53 пропонував 429 к.с. та 520 Нм крутного моменту.

За даними виробника, з місця до 100 км/год Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic+ прискорюється за 3,8 секунди у кузові седан та за 3,9 секунди у кузові універсал. Максимальна швидкість в обох випадках примусово обмежена електронікою на 250 км/год. Пакет AMG Driver’s Package пересуває обмежувач на 280 км/год для седана та на 275 км/год для універсала. При цьому на електротязі обидва можуть пересуватися з максимальною швидкістю 140 км/год. Встановлений під підлогою багажника акумуляторний блок ємністю 21,22 кВт год забезпечує електричний пробіг понад 100 км за WLTP.

Від звичайного Mercedes-Benz E-Class плагін-гібрид відрізняється жорсткішим кузовом, посиленим гальмами та наявністю стандартного керування задніми колесами. Система повного приводу поєднується з адаптивною підвіскою з регульованим демпфуванням.

Зовні гібридний Mercedes-AMG E53 відрізняється більш агресивним дизайном та виглядає трохи ширшим за звичайний E-Class. Зокрема, за рахунок розширених передніх крил. Також йому дісталася сітчаста решітка радіатора з підсвічуванням та чотири круглі патрубки вихлопної системи.

Випускати AMG E53 у кузові купе та кабріолет не планують. А ось новий AMG E63, прем’єра якого очікується 2025 року, можуть також підключити до розетки. На жаль, потужний V8 зберегти не вдасться. Його місце займе рядна «шістка».

Ще одна неприємна новина для шанувальників бренду — новий седан Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic+ буде ексклюзивом для ринку США. У дилерів він з’явиться пізніше цього року. Ціни оголосять ближче до старту продажу. Рекомендований роздрібний цінник AMG E53 складав 81 300 доларів.

Наверх