Авто Інформатор

Новини

Nissan GT-R пережив чергове оновлення

У червні цього року в Японії стартують продажі оновленого Nissan GT-R. За деякими даними, це буде останнє оновлення спорткару покоління R35, запущеного в серію ще 2007 року.

Зовні Nissan GT-R 2024 нічим не відрізняється від торішньої моделі. Колишнім залишився і інтер’єр «дводверки». Єдина відмінність — шкіряні сидіння ніжно-блакитного кольору у версії GT-R Premium Edition.

Виконанням Premium Edition T-spec та Track Edition дісталися невеликі технічні зміни. Їх укомплектували полегшеним шатунами, поршневими кільцями та колінчатим валом, як у GT-R Nismo Special Edition. В результаті 3,8-літровий турбований V6 швидше розкручується до максимальних обертів. Хоча на потужність агрегату модернізація не вплинула. У базовій версії «шістка» генерує 565 к.с. та 637 Нм крутного моменту, у Nismo — 600 к.с. та 652 Нм. Коробка — 6-ступінчастий «робот» з двома зчепленнями. Привід — повний Attesa E-TS.

Під капотом у кожного оновленого Nissan GT-R встановлено пам’ятну табличку з ім’ям інженера, що зібрав мотор.

У Японії базова версія Nissan GT-R коштуватиме від 97 200 доларів, Nismo — від 202 300 доларів.

rewrite this content and keep HTML tags

У червні цього року в Японії стартують продажі оновленого Nissan GT-R. За деякими даними, це буде останнє оновлення спорткару покоління R35, запущеного в серію ще 2007 року.

Зовні Nissan GT-R 2024 нічим не відрізняється від торішньої моделі. Колишнім залишився і інтер’єр «дводверки». Єдина відмінність — шкіряні сидіння ніжно-блакитного кольору у версії GT-R Premium Edition.

Виконанням Premium Edition T-spec та Track Edition дісталися невеликі технічні зміни. Їх укомплектували полегшеним шатунами, поршневими кільцями та колінчатим валом, як у GT-R Nismo Special Edition. В результаті 3,8-літровий турбований V6 швидше розкручується до максимальних обертів. Хоча на потужність агрегату модернізація не вплинула. У базовій версії «шістка» генерує 565 к.с. та 637 Нм крутного моменту, у Nismo — 600 к.с. та 652 Нм. Коробка — 6-ступінчастий «робот» з двома зчепленнями. Привід — повний Attesa E-TS.

Під капотом у кожного оновленого Nissan GT-R встановлено пам’ятну табличку з ім’ям інженера, що зібрав мотор.

У Японії базова версія Nissan GT-R коштуватиме від 97 200 доларів, Nismo — від 202 300 доларів.

Наверх