Audi офіційно представила новий спортивний кросовер Q6 e-tron, презентація якого відбулася у вересні минулого року у Мюнхені. В основі новинки лежить нова 800-вольтова архітектура для електромобілів — Premium Platform Electric (PPE), розроблена спільно з Porsche. Першим її одержав новий Macan EV.
На старті продажів Audi Q6 e-tron запропонують у двох комплектаціях — Q6 та SQ6. Обидві з двома електродвигунами та акумуляторним блоком ємністю 100 кВт•год. У версії для американського ринку потужність силової установки Q6 E-Tron складає 422 к.с., на 40 к.с. більше, ніж для Європи. У спортивній версії потужність силової установки складає 483 к.с.
При активації системи керування запуском потужністю агрегати Q6 видають 456 к.с. та 510 к.с. у SQ6. За даними виробника, від 0 до 96 км/год кроссовер розганяється за 4,2 та 5,0 секунд в залежності від модифікації.
Запас ходу базової версії кросовера — 480 км по EPA. Даних про «дальнобійність» спортивного SQ6 поки немає. При підключенні швидкісного термінала постійного струму потужністю 270 кВт батарея Audi Q6 e-tron поповнюється від 10 до 80% ємності за 21 хвилину.
Як заявляють в Audi, архітектура PPE розроблена для забезпечення максимальної потужності та високої динаміки водіння. Важелі керування розташовані перед важелями підвіски для кращого розміщення акумулятора. Для кращої керованості рульову рейку прикріпили до підрамника. Задні шини ширші за передні.
У салоні три дисплеї: 14,5-дюймовий центральний, 11,9-дюймовий водійський та 10,9-дюймовий пасажирський. Останній з місця водія не видно. Також є проєкційний екран доповненої реальності, на якому відображаються об’єкти, що знаходяться за 200 метрів перед автомобілем. На центральному та проєкційному дисплеї відображається аватар вбудованого помічника. Для управління різними системами використовується штучний інтелект.
У Північній Америці продажі Audi Q6 e-tron та SQ6 e-tron почнуться цієї осені. Ціни оголосять ближче до старту продажів. Пізніше обіцяно версію Sportback та більш «далекобійну» задньопривідну модифікацію.
rewrite this content and keep HTML tags
Audi офіційно представила новий спортивний кросовер Q6 e-tron, презентація якого відбулася у вересні минулого року у Мюнхені. В основі новинки лежить нова 800-вольтова архітектура для електромобілів — Premium Platform Electric (PPE), розроблена спільно з Porsche. Першим її одержав новий Macan EV.
На старті продажів Audi Q6 e-tron запропонують у двох комплектаціях — Q6 та SQ6. Обидві з двома електродвигунами та акумуляторним блоком ємністю 100 кВт•год. У версії для американського ринку потужність силової установки Q6 E-Tron складає 422 к.с., на 40 к.с. більше, ніж для Європи. У спортивній версії потужність силової установки складає 483 к.с.
При активації системи керування запуском потужністю агрегати Q6 видають 456 к.с. та 510 к.с. у SQ6. За даними виробника, від 0 до 96 км/год кроссовер розганяється за 4,2 та 5,0 секунд в залежності від модифікації.
Запас ходу базової версії кросовера — 480 км по EPA. Даних про «дальнобійність» спортивного SQ6 поки немає. При підключенні швидкісного термінала постійного струму потужністю 270 кВт батарея Audi Q6 e-tron поповнюється від 10 до 80% ємності за 21 хвилину.
Як заявляють в Audi, архітектура PPE розроблена для забезпечення максимальної потужності та високої динаміки водіння. Важелі керування розташовані перед важелями підвіски для кращого розміщення акумулятора. Для кращої керованості рульову рейку прикріпили до підрамника. Задні шини ширші за передні.
У салоні три дисплеї: 14,5-дюймовий центральний, 11,9-дюймовий водійський та 10,9-дюймовий пасажирський. Останній з місця водія не видно. Також є проєкційний екран доповненої реальності, на якому відображаються об’єкти, що знаходяться за 200 метрів перед автомобілем. На центральному та проєкційному дисплеї відображається аватар вбудованого помічника. Для управління різними системами використовується штучний інтелект.
У Північній Америці продажі Audi Q6 e-tron та SQ6 e-tron почнуться цієї осені. Ціни оголосять ближче до старту продажів. Пізніше обіцяно версію Sportback та більш «далекобійну» задньопривідну модифікацію.