Китайська компанія Nio готує до запуску у Європі новий електромобільний бренд Firefly. У сімейній ієрархії йому відведено місце нижче Onvo, майбутнього конкурента Tesla. Основний напрямок Firefly — бюджетні електромобілі малого та середнього розміру.
Перша серійна модель бренду помічена під час тестів у Китаї. Знімки закамуфльованого прототипу опублікували у соціальній мережі Weibo. Зовні він нагадує хетчбек, але у місцевих ЗМІ його називають кросовером. Можливо, таке враження створює пластикова обшивка під камуфляжем. Не виключено, що зовні «первісток» Firefly схожий на Subaru Crosstrek. Габаритами він може зрівнятися з Volkswagen ID.3 або майбутнім ID.2.
У прототипу п’ятидверний кузов довгим практично рівним дахом та багажником-розкладачкою. Скло багажних дверей закриває великий спойлер, що спирається на широкі задні стійки. Оптика у прототипа квадратна. На відміну від дорожчих моделей Nio, в електромобілях Firefly не буде LiDAR.
Передбачається, що прототип має технологію заміни акумуляторів. Прототип електромобіля помітили біля однієї зі станцій Nio із заміни акумуляторів. Але офіційно це не підтверджено. Також немає інформації про силову установку бюджетної новинки.
За інформацією CarNewsChina, виробництво електромобілів Firefly налагодять на майданчиках у Чучжоу та Хефеї. У Китаї вони коштуватимуть від 13 900 до 27 800 доларів, у Європі — менше 32 500 доларів. Незважаючи на доступність, електромобілі бренду зможуть запропонувати преміальний стиль та функції, щоб «агресивніше конкурувати з Volkswagen». Зі слів генерального директора Nio Вільяма Лі, у компанії Firefly виконує ту саму роль, що Mini для BMW.
rewrite this content and keep HTML tags
Китайська компанія Nio готує до запуску у Європі новий електромобільний бренд Firefly. У сімейній ієрархії йому відведено місце нижче Onvo, майбутнього конкурента Tesla. Основний напрямок Firefly — бюджетні електромобілі малого та середнього розміру.
Перша серійна модель бренду помічена під час тестів у Китаї. Знімки закамуфльованого прототипу опублікували у соціальній мережі Weibo. Зовні він нагадує хетчбек, але у місцевих ЗМІ його називають кросовером. Можливо, таке враження створює пластикова обшивка під камуфляжем. Не виключено, що зовні «первісток» Firefly схожий на Subaru Crosstrek. Габаритами він може зрівнятися з Volkswagen ID.3 або майбутнім ID.2.
У прототипу п’ятидверний кузов довгим практично рівним дахом та багажником-розкладачкою. Скло багажних дверей закриває великий спойлер, що спирається на широкі задні стійки. Оптика у прототипа квадратна. На відміну від дорожчих моделей Nio, в електромобілях Firefly не буде LiDAR.
Передбачається, що прототип має технологію заміни акумуляторів. Прототип електромобіля помітили біля однієї зі станцій Nio із заміни акумуляторів. Але офіційно це не підтверджено. Також немає інформації про силову установку бюджетної новинки.
За інформацією CarNewsChina, виробництво електромобілів Firefly налагодять на майданчиках у Чучжоу та Хефеї. У Китаї вони коштуватимуть від 13 900 до 27 800 доларів, у Європі — менше 32 500 доларів. Незважаючи на доступність, електромобілі бренду зможуть запропонувати преміальний стиль та функції, щоб «агресивніше конкурувати з Volkswagen». Зі слів генерального директора Nio Вільяма Лі, у компанії Firefly виконує ту саму роль, що Mini для BMW.