Авто

Показано двоповерховий електробус з рекордним енергоспоживанням

Відомий британський виробник Alexander Dennis днями поставив клієнту перший двоповерховий електробус нового покоління – Enviro 400EV. Його отримав оператор Stagecoach з Оксфорда, який замовив 55 таких машин.

Модель Enviro 400EV має найкращий показник енергоспоживання серед конкурентів з батареєю такої ж ємності – всього 0,67 кВт.год на км. Це показали випробування відповідно до стандартів Zemo Partnership.

Реклама

У даному випадку на машині встановлюються акумулятори NMC на 472 кВт. год від Impact Clean Power Technology. Реальний запас ходу сягає 416 км. Також можливе використання батарей меншої ємності – на 354 кВт.год.

Реклама

Заряджання постійним струмом до 150 кВт проводиться через роз’єми ССS на бортах. Як опція можливе заряджання через пантограф на даху – потужністю 177 або 200 кВт, залежно від ємності батарей. Акумулятори живлять електродвигун Voith, з піковою потужністю 410 кВт та постійною 310 кВт.

Електробус завдовжки 11,1 м, завширшки 2,55 м та заввишки 4,2 м розрахований на перевезення 96 пасажирів. Усього тут 80 місць для сидіння: 51 крісло на верхньому поверсі та 29 на нижньому. Є можливість перевезення одного чи двох маломобільних пасажирів у візках.

Реклама

Днями Alexander Dennis повідомив, що акумулятори Impact Clean Power Technology, що використовуються в машині, мають збільшену гарантовану пропускну здатність: до 1,6 ГВт.год та 1,2 ГВт.ч протягом 8 років – для батарей ємністю 472 і 354 кВт.год відповідно .

Реклама

rewrite this content and keep HTML tags

Відомий британський виробник Alexander Dennis днями поставив клієнту перший двоповерховий електробус нового покоління – Enviro 400EV. Його отримав оператор Stagecoach з Оксфорда, який замовив 55 таких машин.

Реклама

Модель Enviro 400EV має найкращий показник енергоспоживання серед конкурентів з батареєю такої ж ємності – всього 0,67 кВт.год на км. Це показали випробування відповідно до стандартів Zemo Partnership.

У даному випадку на машині встановлюються акумулятори NMC на 472 кВт. год від Impact Clean Power Technology. Реальний запас ходу сягає 416 км. Також можливе використання батарей меншої ємності – на 354 кВт.год.

Заряджання постійним струмом до 150 кВт проводиться через роз’єми ССS на бортах. Як опція можливе заряджання через пантограф на даху – потужністю 177 або 200 кВт, залежно від ємності батарей. Акумулятори живлять електродвигун Voith, з піковою потужністю 410 кВт та постійною 310 кВт.

Електробус завдовжки 11,1 м, завширшки 2,55 м та заввишки 4,2 м розрахований на перевезення 96 пасажирів. Усього тут 80 місць для сидіння: 51 крісло на верхньому поверсі та 29 на нижньому. Є можливість перевезення одного чи двох маломобільних пасажирів у візках.

Днями Alexander Dennis повідомив, що акумулятори Impact Clean Power Technology, що використовуються в машині, мають збільшену гарантовану пропускну здатність: до 1,6 ГВт.год та 1,2 ГВт.ч протягом 8 років – для батарей ємністю 472 і 354 кВт.год відповідно .