Японська компанія Isuzu Motors представила концепт електричного пікапа D-Max EV. Імовірно, це провісник електричної версії популярної однойменної дизельної моделі, яка випускається з 2002 року.
Концепт укомплектований двома електродвигунами (по одному на осі) сукупною віддачею 174 к.с. та 240 Нм крутного моменту. Нинішній D-Max третього покоління використовує 1,9-літровий турбодизель, що генерує 150 к.с. та 350 Нм. Ємність тягової батареї D-Max EV — 66,9 кВт•год. Запас ходу не уточнюється, але, як очікується, він буде меншим за 480 км. Корисне навантаження перевищить 1 тонну. Буксирувальна здатність складе 3,5 тонни.
Як повідомили в Isuzu, на «обраних ринках материкової Європи» D-Max EV з’явиться наступного року. Першим електропікап зможуть оцінити мешканці Норвегії. Терміни появи новинки в інших країнах, включаючи Велику Британію, залежатимуть від «потреб ринку та зрілості зарядної інфраструктури для електромобілів».
У Великій Британії Isuzu D-Max EV доведеться конкурувати з Maxus T90. На початку 2025 року до них приєднається електричний пікап KGM O100 від південнокорейської компанії KG Mobility (раніше SsangYong).
У США «японцю» протистоятимуть Ford F-150 Lightning та Tesla Cybertruck. За інформацією Bloomberg, 2026 року на ринок вийде невеликий електричний пікап для масового ринку від Ford.
rewrite this content and keep HTML tags
Японська компанія Isuzu Motors представила концепт електричного пікапа D-Max EV. Імовірно, це провісник електричної версії популярної однойменної дизельної моделі, яка випускається з 2002 року.
Концепт укомплектований двома електродвигунами (по одному на осі) сукупною віддачею 174 к.с. та 240 Нм крутного моменту. Нинішній D-Max третього покоління використовує 1,9-літровий турбодизель, що генерує 150 к.с. та 350 Нм. Ємність тягової батареї D-Max EV — 66,9 кВт•год. Запас ходу не уточнюється, але, як очікується, він буде меншим за 480 км. Корисне навантаження перевищить 1 тонну. Буксирувальна здатність складе 3,5 тонни.
Як повідомили в Isuzu, на «обраних ринках материкової Європи» D-Max EV з’явиться наступного року. Першим електропікап зможуть оцінити мешканці Норвегії. Терміни появи новинки в інших країнах, включаючи Велику Британію, залежатимуть від «потреб ринку та зрілості зарядної інфраструктури для електромобілів».
У Великій Британії Isuzu D-Max EV доведеться конкурувати з Maxus T90. На початку 2025 року до них приєднається електричний пікап KGM O100 від південнокорейської компанії KG Mobility (раніше SsangYong).
У США «японцю» протистоятимуть Ford F-150 Lightning та Tesla Cybertruck. За інформацією Bloomberg, 2026 року на ринок вийде невеликий електричний пікап для масового ринку від Ford.