Volkswagen прискорить розробку безпілотних транспортних засобів. Зі слів генерального директора підрозділу комерційних автомобілів Карстена Інтра, це буде «марафон» розробки безпілотних шатлів. Він став можливим завдяки прогресу, досягнутому підрозділом автономних технологій Moia.
Протягом останніх двох років фахівці компанії тестують безпілотники на дорогах загального користування. Під час поїздок водій знаходиться на своєму місці й готовий будь-якої миті взяти керування на себе. Але мета проєкту — якнайшвидше зробити його зайвим.
В даний час Moia керує каршеринговою службою безпілотних шатлів у Ганновері. До кінця цього року сервіс запропонує клієнтам тест-драйви у реальних умовах у Гамбурзі та Остіні, штат Техас. Спочатку група буде обмеженою. Надалі її планують розширити, запропонувавши автономний автомобіль із оплатою за кілометр. Платна послуга може з’явитися у 2026 році.
Також Інтра анонсував автомобіль Moia «спеціального призначення», який з’явиться до кінця цього чи на початку наступного десятиліття. При цьому він натякнув, що марафон безпілотників безпосередньо залежить від успіху майбутніх випробувань.
У жовтні 2022 року Volkswagen закрив стартап з безпілотного керування Argo AI, який підтримував спільно з Ford. Це рішення генеральний директор Ford Джим Фарлі пояснив передбачуваною нерентабельністю автономних транспортних засобів четвертого рівня.
Але Volkswagen продовжує вкладатися у цю технологію. Учора підрозділ автономного керування, мобільності та транспорту (ADMT) оголосив про нову угоду з Mobileye. Також оголошено про виведення на ринок електричного мінівену Volkswagen ID Buzz четвертого рівня. Автономний мінівен обіцяють у 2026 році.
rewrite this content and keep HTML tags
Volkswagen прискорить розробку безпілотних транспортних засобів. Зі слів генерального директора підрозділу комерційних автомобілів Карстена Інтра, це буде «марафон» розробки безпілотних шатлів. Він став можливим завдяки прогресу, досягнутому підрозділом автономних технологій Moia.
Протягом останніх двох років фахівці компанії тестують безпілотники на дорогах загального користування. Під час поїздок водій знаходиться на своєму місці й готовий будь-якої миті взяти керування на себе. Але мета проєкту — якнайшвидше зробити його зайвим.
В даний час Moia керує каршеринговою службою безпілотних шатлів у Ганновері. До кінця цього року сервіс запропонує клієнтам тест-драйви у реальних умовах у Гамбурзі та Остіні, штат Техас. Спочатку група буде обмеженою. Надалі її планують розширити, запропонувавши автономний автомобіль із оплатою за кілометр. Платна послуга може з’явитися у 2026 році.
Також Інтра анонсував автомобіль Moia «спеціального призначення», який з’явиться до кінця цього чи на початку наступного десятиліття. При цьому він натякнув, що марафон безпілотників безпосередньо залежить від успіху майбутніх випробувань.
У жовтні 2022 року Volkswagen закрив стартап з безпілотного керування Argo AI, який підтримував спільно з Ford. Це рішення генеральний директор Ford Джим Фарлі пояснив передбачуваною нерентабельністю автономних транспортних засобів четвертого рівня.
Але Volkswagen продовжує вкладатися у цю технологію. Учора підрозділ автономного керування, мобільності та транспорту (ADMT) оголосив про нову угоду з Mobileye. Також оголошено про виведення на ринок електричного мінівену Volkswagen ID Buzz четвертого рівня. Автономний мінівен обіцяють у 2026 році.