Авто Інформатор

Новини

Scania представляє інноваційні рішення для електровантажівок

Компанія Scania робить свої електровантажівки ще більш універсальними. Так, клієнти тепер можуть вибрати машини з колісною формулою 6х4, які забезпечують чудові тягові характеристики та підвищену вантажопідйомність. Це особливо актуально для самоскидів, автобетонозмішувачів, навантажувачів з гаковим захватом.

Для будівельного сегменту також чудово підійде шасі з електричною силовою установкою EM C1-2 потужністю 210 чи 240 кВт. Вона має меншу довжину, ніж потужніші побратими, що забезпечує більше місця для батарей або спеціалізованого обладнання, наприклад аутригерів. Також пропонуються різні рішення щодо коробок відбору потужності.

Окремо хочеться відзначити літій-іонні батареї. Вони виробляються на заводі в Седертельї, причому з використанням зеленої електроенергетики, отриманої з відновлюваних джерел енергії. Таким чином, вуглецевий слід акумуляторів становить лише лише одну третину від середньостатистичного показника по галузі. Батареї можуть бути у двох варіантах ємності – 416 або 624 кВт.год., що дозволяє проїжджати 29-тонній вантажівці Scania без підзарядки до 520 км.

rewrite this content and keep HTML tags

Компанія Scania робить свої електровантажівки ще більш універсальними. Так, клієнти тепер можуть вибрати машини з колісною формулою 6х4, які забезпечують чудові тягові характеристики та підвищену вантажопідйомність. Це особливо актуально для самоскидів, автобетонозмішувачів, навантажувачів з гаковим захватом.

Для будівельного сегменту також чудово підійде шасі з електричною силовою установкою EM C1-2 потужністю 210 чи 240 кВт. Вона має меншу довжину, ніж потужніші побратими, що забезпечує більше місця для батарей або спеціалізованого обладнання, наприклад аутригерів. Також пропонуються різні рішення щодо коробок відбору потужності.

Окремо хочеться відзначити літій-іонні батареї. Вони виробляються на заводі в Седертельї, причому з використанням зеленої електроенергетики, отриманої з відновлюваних джерел енергії. Таким чином, вуглецевий слід акумуляторів становить лише лише одну третину від середньостатистичного показника по галузі. Батареї можуть бути у двох варіантах ємності – 416 або 624 кВт.год., що дозволяє проїжджати 29-тонній вантажівці Scania без підзарядки до 520 км.

Наверх