Культовий позашляховик Mercedes-Benz G-Class пройшов планове оновлення. Моделі освіжили дизайн та оснащення, а також підкоригували моторну гаму.
Автомобіль зберіг звичну концепцію виконання та залишився впізнаваним. Він отримав оновлену решітку радіатора, підкориговані бампери, а також фари та задні ліхтарі із зміненою графікою. Ще у нього інше облицювання стійок і колісні диски з новим дизайном. Версія AMG традиційно виглядає агресивніше за стандартну.
У салоні культового позашляховика з’явилося нове рульове колесо та покращена мультимедійна система MBUX. Також оновлений G-Wagen обзавівся слотом для бездротової зарядки смартфона, покращеними камерами кругового огляду, що дають змогу дивитися «крізь капот», розважальною системою для задніх пасажирів з 11,6-дюймовими екранами та підсклянниками з підігрівом.
Mercedes G-Class оновили моторну гаму та доповнили агрегати 48-вольтовими стартер-генераторами. G550 втратив свій V8 і отримав 3,0-літровий рядний шестициліндровий турбодвигун потужністю 450 к.с. і 560 Нм крутного моменту. Витрата палива становить 10,9 літри на 100 км. А під капотом G450d тепер встановлений 3,0-літровий дизельний двигун, який видає 367 к.с. потужності. Витрата палива – 8,7 літри на 100 км.
При цьому Mercedes-AMG G63 зберегли його 4,0-літровий восьмициліндровий турбомотор на 585 к.с. За рахунок інтеграції 48-вольтового старт-генератора він став економічнішим і витрачає 14,7 л на 100 км шляху. Mercedes не опублікував ціни на оновлену модель, але не чекайте великих змін із 150 тисяч доларів за G550 або 190 тисяч доларів за G63.
rewrite this content and keep HTML tags
Культовий позашляховик Mercedes-Benz G-Class пройшов планове оновлення. Моделі освіжили дизайн та оснащення, а також підкоригували моторну гаму.
Автомобіль зберіг звичну концепцію виконання та залишився впізнаваним. Він отримав оновлену решітку радіатора, підкориговані бампери, а також фари та задні ліхтарі із зміненою графікою. Ще у нього інше облицювання стійок і колісні диски з новим дизайном. Версія AMG традиційно виглядає агресивніше за стандартну.
У салоні культового позашляховика з’явилося нове рульове колесо та покращена мультимедійна система MBUX. Також оновлений G-Wagen обзавівся слотом для бездротової зарядки смартфона, покращеними камерами кругового огляду, що дають змогу дивитися «крізь капот», розважальною системою для задніх пасажирів з 11,6-дюймовими екранами та підсклянниками з підігрівом.
Mercedes G-Class оновили моторну гаму та доповнили агрегати 48-вольтовими стартер-генераторами. G550 втратив свій V8 і отримав 3,0-літровий рядний шестициліндровий турбодвигун потужністю 450 к.с. і 560 Нм крутного моменту. Витрата палива становить 10,9 літри на 100 км. А під капотом G450d тепер встановлений 3,0-літровий дизельний двигун, який видає 367 к.с. потужності. Витрата палива – 8,7 літри на 100 км.
При цьому Mercedes-AMG G63 зберегли його 4,0-літровий восьмициліндровий турбомотор на 585 к.с. За рахунок інтеграції 48-вольтового старт-генератора він став економічнішим і витрачає 14,7 л на 100 км шляху. Mercedes не опублікував ціни на оновлену модель, але не чекайте великих змін із 150 тисяч доларів за G550 або 190 тисяч доларів за G63.