У другій половині 2024 року компанія Volkswagen Truck & Bus запустить у серію міський електробуса e-Volksbus. Машина розроблена у найбільшому інженерному центрі VWTB у Резенді (Бразилія).
Під час проектування було враховано п’ятирічний досвід у створенні першого бразильської електровантажівки Volkswagen e-Delivery, поставки якої клієнтам розпочалося восени 2023 року. І невипадково електробус отримав багато уніфікованих із цією машиною компонентів.
Модульна конструкція дозволяє створювати моделі різної довжини – від 9 м до 23-метрових зчленованих. Випробування прототипу електробуса e-Volksbus розпочалися ще у травні минулого року. А зовсім недавно, 12-13 березня, прототип був продемонстрований на конференції з електромобільності RJ Electromobility в Ріо-де-Жанейро.
Електробус повною масою 22 т може проїхати без підзарядки до 250 км. Машина має систему рекуперації та режим руху Eco-Drive для оптимізації електроспоживання. Електробус отримав захист від підтоплення, що є дуже актуальним для Бразилії. Посадку-висадку пасажирів забезпечує система нахилу кузова kneeling.
rewrite this content and keep HTML tags
У другій половині 2024 року компанія Volkswagen Truck & Bus запустить у серію міський електробуса e-Volksbus. Машина розроблена у найбільшому інженерному центрі VWTB у Резенді (Бразилія).
Під час проектування було враховано п’ятирічний досвід у створенні першого бразильської електровантажівки Volkswagen e-Delivery, поставки якої клієнтам розпочалося восени 2023 року. І невипадково електробус отримав багато уніфікованих із цією машиною компонентів.
Модульна конструкція дозволяє створювати моделі різної довжини – від 9 м до 23-метрових зчленованих. Випробування прототипу електробуса e-Volksbus розпочалися ще у травні минулого року. А зовсім недавно, 12-13 березня, прототип був продемонстрований на конференції з електромобільності RJ Electromobility в Ріо-де-Жанейро.
Електробус повною масою 22 т може проїхати без підзарядки до 250 км. Машина має систему рекуперації та режим руху Eco-Drive для оптимізації електроспоживання. Електробус отримав захист від підтоплення, що є дуже актуальним для Бразилії. Посадку-висадку пасажирів забезпечує система нахилу кузова kneeling.