Індійська компанія Force Motors випустить дешеву копію Mercedes-Benz G-Class. Йдеться про подовжену версію рамного позашляховика Gurkha з п’ятьма дверима. Тоді як актуальне, четверте покоління моделі доступне виключно в тридвох компонуванні.
Варто зазначити, що Force Gurkha вже спочатку схожий на Гелендваген. У нього такий самий незграбний кузов з плоскими панелями, круглими фарами і формою скління.
Судячи з опублікованого тизера, п’ятидверна версія буде ще більше схожа на G-Class. Зокрема абрисом вікон та отворами задніх дверей.
Інформації про технічну складову майбутнього п’ятидверного Gurkha немає. Тридверний позашляховик четвертого покоління використовує чотирициліндровий турбодизель робочим об’ємом 2,6 л. Потужність агрегату — 91 к.с. при 3200 об/хв. Максимальний крутний момент в 250 Нм доступний в діапазоні від 1400 до 2400 об / хв. Коробка — механічна з п’ятьма передніми передачами та однією задньою. Привід — повний, що підключається. Також в наявності знижувальна передача та ручне блокування диференціалів на обох осях.
Офіційну презентацію п’ятидверного Force Gurkha заплановано на серпень 2024 року. Як стверджується, індійський G-Class буде вп’ятеро дешевшим за оригінальний німецький позашляховик.
rewrite this content and keep HTML tags
Індійська компанія Force Motors випустить дешеву копію Mercedes-Benz G-Class. Йдеться про подовжену версію рамного позашляховика Gurkha з п’ятьма дверима. Тоді як актуальне, четверте покоління моделі доступне виключно в тридвох компонуванні.
Варто зазначити, що Force Gurkha вже спочатку схожий на Гелендваген. У нього такий самий незграбний кузов з плоскими панелями, круглими фарами і формою скління.
Судячи з опублікованого тизера, п’ятидверна версія буде ще більше схожа на G-Class. Зокрема абрисом вікон та отворами задніх дверей.
Інформації про технічну складову майбутнього п’ятидверного Gurkha немає. Тридверний позашляховик четвертого покоління використовує чотирициліндровий турбодизель робочим об’ємом 2,6 л. Потужність агрегату — 91 к.с. при 3200 об/хв. Максимальний крутний момент в 250 Нм доступний в діапазоні від 1400 до 2400 об / хв. Коробка — механічна з п’ятьма передніми передачами та однією задньою. Привід — повний, що підключається. Також в наявності знижувальна передача та ручне блокування диференціалів на обох осях.
Офіційну презентацію п’ятидверного Force Gurkha заплановано на серпень 2024 року. Як стверджується, індійський G-Class буде вп’ятеро дешевшим за оригінальний німецький позашляховик.