Американський стартап Alpha Motor представив ретроверсію свого електропікапа Wolf, історія якого розпочалася ще 2021 року. За три роки до серії він так і не дійшов, як і інші моделі бренду. Всі раніше представлені концепти — купе Ace, «позашляхове» купе Jax, пікап Wolf, седан та універсал Saga — існують лише у віртуальному світі.
Нині до них приєднався Wolf початкового рівня. Зовні він дуже нагадує японські пікапи кінця 1970-х та початку 1980-х років, таких як Toyota Hilux 1980 року. Особливо яскраве посилання до ретро-епохи — 31-дюймові шини з білими боковинами. Інтер’єр максимально спрощений. Всі прилади аналогові. Єдиний сучасний елемент — дисплей інформаційно-розважальної системи.
Як кажуть у компанії, з моменту першої презентації інженери модифікували скейтборд-платформу пікапа. Це дозволило розмістити акумулятор більшого розміру. Очікуваний запас ходу — 563 км.
Цікаво, що від «теслівського» зарядного порту, на який останнім часом активно переходять майже всі автовиробники, стартап відмовився. Пікап оснащений портом CCS та підтримує швидку зарядку постійним струмом. За даними Alpha, залежно від ємності батарея поповнюється на 80% за 30-60 хвилин.
Термін виходу серійного Alpha Wolf не уточнюється. Якщо він все ж таки піде в серію, цінник може починатися з 36 000 доларів. Загалом стартап вже показав сім потенційних моделей та сподівається колись вивести їх на ринок.
rewrite this content and keep HTML tags
Американський стартап Alpha Motor представив ретроверсію свого електропікапа Wolf, історія якого розпочалася ще 2021 року. За три роки до серії він так і не дійшов, як і інші моделі бренду. Всі раніше представлені концепти — купе Ace, «позашляхове» купе Jax, пікап Wolf, седан та універсал Saga — існують лише у віртуальному світі.
Нині до них приєднався Wolf початкового рівня. Зовні він дуже нагадує японські пікапи кінця 1970-х та початку 1980-х років, таких як Toyota Hilux 1980 року. Особливо яскраве посилання до ретро-епохи — 31-дюймові шини з білими боковинами. Інтер’єр максимально спрощений. Всі прилади аналогові. Єдиний сучасний елемент — дисплей інформаційно-розважальної системи.
Як кажуть у компанії, з моменту першої презентації інженери модифікували скейтборд-платформу пікапа. Це дозволило розмістити акумулятор більшого розміру. Очікуваний запас ходу — 563 км.
Цікаво, що від «теслівського» зарядного порту, на який останнім часом активно переходять майже всі автовиробники, стартап відмовився. Пікап оснащений портом CCS та підтримує швидку зарядку постійним струмом. За даними Alpha, залежно від ємності батарея поповнюється на 80% за 30-60 хвилин.
Термін виходу серійного Alpha Wolf не уточнюється. Якщо він все ж таки піде в серію, цінник може починатися з 36 000 доларів. Загалом стартап вже показав сім потенційних моделей та сподівається колись вивести їх на ринок.