Продажі першого автомобіля Xiaomi у Китаї стартували лише 28 березня, а вже наприкінці року обіцяно нову прем’єру. За інформацією CarNewsChina, китайський техногігант готує електричний кросовер. Також новинку запропонують у версії EREV (електромобіль із збільшеним запасом ходу). У такому автомобілі для приводу електрогенератора використовується невеликий ДВЗ.
Безіменний кросовер побудують на ще не випущеній платформі, яка підтримує EREV. Тоді як «первісток» Xiaomi — седан SU7 — використовує повністю електричну архітектуру Modena.
Головним конкурентом майбутнього кросовера називають Porsche Cayenne, який він дуже нагадує зовні. Але в Китаї новинці Xiaomi доведеться боротися за клієнтів із Li Auto. Цей бренд називають місцевим королем продажів серед великих кросоверів. До чого ж всі вони EREV.
Технічної інформації про другу модель Xiaomi поки немає. Седан SU7 у базовій версії використовує літій-залізо-фосфатний акумуляторний блок ємністю 73,6 кВт•год від BYD. Запас ходу складає 700 км за китайською методикою CLTC. Як повідомляється, за 27 хвилин після запуску седан зібрав 50 000 передплачених замовлень.
rewrite this content and keep HTML tags
Продажі першого автомобіля Xiaomi у Китаї стартували лише 28 березня, а вже наприкінці року обіцяно нову прем’єру. За інформацією CarNewsChina, китайський техногігант готує електричний кросовер. Також новинку запропонують у версії EREV (електромобіль із збільшеним запасом ходу). У такому автомобілі для приводу електрогенератора використовується невеликий ДВЗ.
Безіменний кросовер побудують на ще не випущеній платформі, яка підтримує EREV. Тоді як «первісток» Xiaomi — седан SU7 — використовує повністю електричну архітектуру Modena.
Головним конкурентом майбутнього кросовера називають Porsche Cayenne, який він дуже нагадує зовні. Але в Китаї новинці Xiaomi доведеться боротися за клієнтів із Li Auto. Цей бренд називають місцевим королем продажів серед великих кросоверів. До чого ж всі вони EREV.
Технічної інформації про другу модель Xiaomi поки немає. Седан SU7 у базовій версії використовує літій-залізо-фосфатний акумуляторний блок ємністю 73,6 кВт•год від BYD. Запас ходу складає 700 км за китайською методикою CLTC. Як повідомляється, за 27 хвилин після запуску седан зібрав 50 000 передплачених замовлень.