Авто Інформатор

Новини

Представлено найпотужніший Abarth — електричний хот-хетч 600e

Альянс Stellantis розсекретив новий спортивний хетчбек Abarth 600e, поява якого присвячена 75-річчю бренду. Загалом випустять 1949 «гарячих» хетчбеків. Вартість новики поки не овзучено.

На опублікованих компанією офіційних фото автомобіль пофарбований у фіолетовий колір. На боковинах у нижній частині дверей графіка «Abarth+». У нього велике крило та масивні колеса, що роблять 600e таким же гамірним, як і його брат Abarth 500e. Також він має такий самий зовнішній звуковий генератор, покликаний наділити електромобіль грізним риком.

Салон Abarth 600e дуже схожий на стандартний 600e, але характерна для Abarth графіка та алькантара додають йому спортивного характеру. Також спеціальну графіку використано для екрана мультимедійної системи.

Як і стандартний Fiat 600e, Abarth 600e використовує платформу e-CMP. Ця архітектура лежить в основі багатьох субкомпактних хетчбеків та кросоверів Stellantis, включаючи Opel Corsa, Jeep Avenger та Peugeot 2008.

В Stellantis, Abarth 600e називають найпотужнішим електромобілем на платформі e-CMP та найпотужнішою моделлю Abarth. Хот-хетч укомплектований 240-сильним двигуном, що відповідає за передню вісь. У базового «Фіату» віддача агрегату складає 156 к.с. Також він отримав механічний диференціал підвищеного тертя та шини, натхненні Formula E.

Інформації про тягову батарею хот-хетчу немає. Стандартний Fiat 600e з акумулятором ємністю 54 кВт•год проїжджає без підзарядки 402 км за WLTP.

Ймовірно, у випадку хот-хетчу потужність та запас ходу для Fiat та Abarth не важливі. Основна їх мета — створення автомобіля, який приносить задоволення від водіння.

rewrite this content and keep HTML tags

Альянс Stellantis розсекретив новий спортивний хетчбек Abarth 600e, поява якого присвячена 75-річчю бренду. Загалом випустять 1949 «гарячих» хетчбеків. Вартість новики поки не овзучено.

На опублікованих компанією офіційних фото автомобіль пофарбований у фіолетовий колір. На боковинах у нижній частині дверей графіка «Abarth+». У нього велике крило та масивні колеса, що роблять 600e таким же гамірним, як і його брат Abarth 500e. Також він має такий самий зовнішній звуковий генератор, покликаний наділити електромобіль грізним риком.

Салон Abarth 600e дуже схожий на стандартний 600e, але характерна для Abarth графіка та алькантара додають йому спортивного характеру. Також спеціальну графіку використано для екрана мультимедійної системи.

Як і стандартний Fiat 600e, Abarth 600e використовує платформу e-CMP. Ця архітектура лежить в основі багатьох субкомпактних хетчбеків та кросоверів Stellantis, включаючи Opel Corsa, Jeep Avenger та Peugeot 2008.

В Stellantis, Abarth 600e називають найпотужнішим електромобілем на платформі e-CMP та найпотужнішою моделлю Abarth. Хот-хетч укомплектований 240-сильним двигуном, що відповідає за передню вісь. У базового «Фіату» віддача агрегату складає 156 к.с. Також він отримав механічний диференціал підвищеного тертя та шини, натхненні Formula E.

Інформації про тягову батарею хот-хетчу немає. Стандартний Fiat 600e з акумулятором ємністю 54 кВт•год проїжджає без підзарядки 402 км за WLTP.

Ймовірно, у випадку хот-хетчу потужність та запас ходу для Fiat та Abarth не важливі. Основна їх мета — створення автомобіля, який приносить задоволення від водіння.

Наверх