Авто

Renault поверне на ринок мінівен Espace з 1980-х

Renault планує поповнити електричну лінійку мінівеном Espace у стилістиці оригінальної моделі 1984 року. Остаточне рішення ухвалять після оцінки перспектив новинки на європейському ринку. Потенційними конкурентами Espace MPV називають Volkswagen ID. Buzz та Kia EV9. Також йому доведеться протистояти цілій когорті китайських електровенів, таких як Maxus Mifa 7, XPeng X9 та Zeerk Mix.

Деякими деталями про можливий електричний мінівен Espace з Autocar поділився технічний директор Renault Олів’є Броссе. З його слів, у разі схвалення семимісний електровен побудують на архітектурі Ampr Medium (раніше CMF-EV). Ця платформа лежить в основі кросоверів Megane та Scenic.

Реклама

Використання гнучкої архітектури дозволить оптимізувати внутрішнє компонування і при цьому не обмежуватись у дизайні. Новий Espace може наслідувати приклад майбутніх Renault 5, 4 та Twingo EV, черпаючи натхнення у однойменної оригінальної моделі. Тобто отримає квадратний кузов із короткими звисами, аеродинамічно оптимізованим крутим капотом та заваленим назад лобовим склом. Зі слів Боссе, раховуючи масу приблизно 2.0- 2,2 тонни, автомобіль буде задньо- або повнопривідним.

rewrite this content and keep HTML tags

Реклама

Renault планує поповнити електричну лінійку мінівеном Espace у стилістиці оригінальної моделі 1984 року. Остаточне рішення ухвалять після оцінки перспектив новинки на європейському ринку. Потенційними конкурентами Espace MPV називають Volkswagen ID. Buzz та Kia EV9. Також йому доведеться протистояти цілій когорті китайських електровенів, таких як Maxus Mifa 7, XPeng X9 та Zeerk Mix.

Деякими деталями про можливий електричний мінівен Espace з Autocar поділився технічний директор Renault Олів’є Броссе. З його слів, у разі схвалення семимісний електровен побудують на архітектурі Ampr Medium (раніше CMF-EV). Ця платформа лежить в основі кросоверів Megane та Scenic.

Реклама

Використання гнучкої архітектури дозволить оптимізувати внутрішнє компонування і при цьому не обмежуватись у дизайні. Новий Espace може наслідувати приклад майбутніх Renault 5, 4 та Twingo EV, черпаючи натхнення у однойменної оригінальної моделі. Тобто отримає квадратний кузов із короткими звисами, аеродинамічно оптимізованим крутим капотом та заваленим назад лобовим склом. Зі слів Боссе, раховуючи масу приблизно 2.0- 2,2 тонни, автомобіль буде задньо- або повнопривідним.